Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر"محمد صابری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، در تشریح این خبر گفت: متاسفانه امروز 6 فروردین ماه در ساعت 15 و 44 دقیقه این حادثه به‌وقوع پیوست.

وی محل این واقعه را در کمربندی بردسیر به سیرجان اعلام کرد و افزود: در این تصادف متاسفانه یک نفر کشته و 8 نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که به‌دلیل برخورد زنجیره‌ای در طوفان شن و گرد و خاک این تعداد کشته و مصدوم داشته‌ایم، اظهار کرد: مصدومین به بیمارستان قائم (عج) شهرستان بردسیر منتقل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.   به گزارش ایسنا؛ «حمزه محمدی ‌مقدم» با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز ۷ فروردین ماه، ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله، بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.   به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، وی افزود: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • فیلمی از تصادف زنجیره‌ای در جاده بندرعباس - سیرجان
  • یک کشته و ۵ زخمی در محور دیهوک- طبس