Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از توزیع 5 هزار سبد کالا و غذای گرم بین مردم سیل‌زده شهرهای ساری، سیمرغ، نکا و میاندورود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد ابراهیمی در گفت‌گو با خبرنگار ما،با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 800 وعده غذای گرم و هزار بسته سبد کالا بین مردم سیل زده مازندران توزیع شد، تظهار کرد: این سبد غذایی شامل 12  قلم کالا از جمله پودر لباسشویی، پنیر، مربا، تن ماهی، کنسرو لوبیا و عدس، قند، چای، حلوا شکری، نان و آب معدنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ارزش ریالی هر بسته سبد کالا یک میلیون ریال است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران گفت: بیشتر کالا‌های توزیع شده در شهر‌های سیمرغ و ساری بوده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه امروز توزیع غذای گرم و سبد کالا توسط با حضور یزدان مدیرکل روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسولان استانی انجام شد تصریح کرد: هزار وعده غذای گرم و ۲۰۰ بسته سبد کالا فردا در میاندورود و هزار جریب نکا توزیع می‌شود.

وی گفت: پیرو دستور محمدرضا واعظ‌مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، در اولین گام ضمن بازدید از منازل مسکونی بیمه‌شدگان تحت پوشش صندوق در شهرستان سیمرغ اقلام غذایی بین سیل‌زدگان توزیع شد و در گام دوم در دیگر شهرهای سیل‌زده استان حضور می‌یابیم.

این مسئول استانی تصریح کرد: بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به جهت همدردی با مردم سیل‌زده استان توزیع سبد کالا و غذای گرم را با کمک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندرانبا اشاره به اینکه تا کنون این بسته‌ها در شهرهای سیل‌زده ساری، نکا و سیمرغ توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در سفری که روز گذشته معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران داشته‌اند و در شهرستان سیل‌زده سیمرغ حضور و در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ‏مازندران شرکت کردند پیشنهاد دادیم که طبق ماده ۱۸ آیین نامه بتوانیم با کمک سازمان برنامه بودجه و مدیریت بحران، خانوارهای بیمه شده صندوق که از سیل خسارت دیدند از پرداخت حق بیمه معاف شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه امدادرسانی و ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده استان همچنان ادامه دارد، گفت: همه با تمام امکانات برای کمک به مردم سیل زده، پای کار هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی مازندران!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # کشتی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • (ویدئو) درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی مازندران!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند