Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن تاکید کرد: یکی از وظایف جمعیت هلال احمر بحث اسکان اضطراری مسافران در راه مانده ناشی از حوادث طبیعی یا غیرطبیعی است.

احمد رضاپور در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن، در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر بردسکن در برابر خطرات احتمالی ناشی از سیل گفت: دراین رابطه یک انبار دپو از پتو، چادر و دیگر اقلام زیستی در دهستان درونه در صورت مسدود شدن محور ترانزیتی طبس به بردسکن پیش‌‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برپایی پایگاه‌های جمع‌‌آوری کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی به مردم سیل‌‌زده شمال کشور در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست تا جایی که امکان دارد کمک نقدی داشته باشند یا در غیر این صورت اقلامی چون زیرانداز، پتو و لوازم بهداشتی اهداء کنند و از آوردن دیگر اقلام پرهیز کنند تا کار توزیع راحت‌‌تر صورت بگیرد.

این مقام مسئول به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه با رویکرد امدادرسانی به حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی ادامه دارد.

رضاپور از آماده‌‌باش بودن پایگاه جاده‌‌ای شهید موسوی در زائر سرای آستان قدس رضوی خبر داد و تصریح کرد: طی همین مدت کمک به یک خانواده پنج نفره گرفتار در سیل دهان قلعه انجام شد که پس از تلاش هشت ساعته تمامی اعضای این خانواده از مرگ نجات پیدا کردند که جای تقدیر و تشکر نیز از مدیریت مجتمع معدن مس نسیم است که تجهیزات خود را دراین حادثه وارد کرد.

وی به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با رویکرد فرهنگ‌‌سازی و ایمنی برای مسافران نوروزی توسط جوانان هلال احمر اشاره و خاطرنشان کرد: دراجرای این طرح ۱۵ نفر روز مشارکت دارند و مشغول خدمت‌‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

به گفته مدیر جمعیت هلال احمر بردسکن، این طرح از ۲۸ اسفندماه شروع و تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات نوروزی خانواده مرگ مسافران هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت