Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: محموله کمک های این استان با دستور استاندار البرز در قالب یک تیم استانی برای ارسال به سیل زدگان آماده است.

به گزارش ایرنا،، علی درویش پور روز سه شنبه در جلسه کارگروه جمع آوری و ارسال کمک های استان البرز به سیل زدگان کشور افزود: کمک های ارسالی در سه بخش تجهیزات و ماشین آلات، اکیپ های امداد و نجات و اقلام مایحتاج سیل زدگان جمع آوری و ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اقلام مورد نیاز با کمک نقدی توسط افراد حقیقی و حقوقی و با مشخص کردن میزان آن توسط دستگاه های هلال احمر، صمت و دفتر اقتصادی استانداری البرز خریداری و برای ارسال آماده سازی می شود.
وی ادامه داد: تمام اقلام ارسالی با توجه به زیرساخت مناسب شرکت شهرک های صنعتی تجمیع و در قالب یک کاروان استانی متشکل از تیمی با محوریت سپاه سپاسداران، هلال احمر، کمیته امداد و اصناف ارسال می شود.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل زدگان محموله البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل هلال جمعییت احمر استان کهگیلویه وبویراحمد درحاشیه برگزاری این آیین با بیان اینکه این بازی‌ها از ۲۷ تا ۳۱ فروردین برگزار شد، گفت: ۸ گروه خواهران از ۸ شهرستان در این مسابقات شرکت کردند که تیم کهگیلویه اول و گچساران و چرام به ترتیب دوم وسوم شدند.

فلاحی دوست افزود: مسابقات این تیم‌ها در رده برادران نیز در ۸ شهرستان برگزار که شهرستان بویراحمد اول و کهگیلویه وچرام نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح دادرس در ۱۰۰ مدرسه اجرا شد عنوان کرد: مربیان هلال احمر و آموزش و پرورش در این طرح دانش آموزان را با آموزش‌های لازم ازجمله ایمنی، مخاطرات طبیعی، خود امدادی، دیگرامدادی، احیای قلبی، اطفاء حریق و آتش سوزی آشنا کردند.

وی درپایان گفت:یک تیم ازخواهران ویک تیم ازبرادران به مسابقات منطقه‌ای اعزام و تیم منتخب نیز به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است