Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست با توجه به افزایش حجم آب رودخانه های این شهرستان از نزدیک شدن به حریم و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

سعید حاجیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی موارد توصیه شده را رعایت کنند و با توجه به احتمال وقوع سیل و ابگرفتگی، از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه های کارون و جراحی خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  به دهیاران روستاهای مورد نظر اعلام خطر شده است و نیروهای بخشداری در حال گشت زنی اطراف رودخانه ها برای هشدار به افراد و مسافران هستند.
فرماندار شادگان گفت: تمامی مدارس شادگان و توابع آن برای استقرار اضطراری مهیمانان نوروزی آماده شده اند.
حجم آب رودخانه کارون در دارخوئین و رودخانه جراحی در محدوده شادگان رو به افزایش است.
شادگان یکی از مقاصد گردشگری نوروزی در استان خوزستان می باشد.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هشدار سيل شادگان فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند

محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سر ریز شدن بیشتر سدهای استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) دور از انتظار نیست از این رو احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

وی بیان کرد: از ساکنان مناطق سیل زده درخواست می شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به مردم توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • سیل‌زدگان بلوچستان مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشند
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند