Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: تمامی خدمات بیمارستان صحرایی ارتش در آق‎قلا رایگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«امیر سرتیپ کیومرث حیدری» عصر امروز(سه شنبه 6 فروردین) در بازدید از بیمارستان صحرایی ارتش در آق قلا اظهار کرد: به منظور رفاه حال سیل‎زدگان گلستانی و در راستای کمک به آسیب‎دیدگان در این منطقه بیمارستان صحرایی ارتش در منطقه آق‎قلا در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: از امروز تامین اقلام دارو بیماران خاص در این منطقه انجام شده است و آسیب‎دیدگان سیل برای دریافت دارو می‎توانند به داروخانه مراجعه و به شکل رایگان داروی خود را دریافت کنند.

 

حیدری متذکر شد: متاسفانه بر اثر وقوع سیل به زیرساخت‎های شهرستان آق‎قلا و گمیشان خسارت وارد شد و لذا استقرار بیمارستان مجهز صحرایی در این منطقه تدبیر شد.

 

وی یادآور شد: تمامی خدمات پزشکی و دارویی در این بیمارستان به شکل رایگان انجام می‎شود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: این بیمارستان صحرایی بسیار پیشرفته و دارای اتاق عمل، بخش دندانپزشکی و بخش های تخصصی است و دو روز است که این بیمارستان در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیل شیراز خسارت سیلاب سیل شیراز گلستان سیلاب خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف بارندگی و سیلاب سیلاب خسارت سیلاب خسارت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان به عنوان بیمارستان تخصصی زنان و زایمان مطرح شده و توانسته در خدمات خوبی را به مراجعین و بیماران ارائه بدهد.
ماهانه بیش از ۱۵۰ زایمان در این بیمارستان صورت می‌گیرد که باهدف خدمات دهی بهتر به مراجعین و مادران باردار، بخش vip این‌بیمارستان نیز راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی