Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاضی ناصر سراج که پیرو دستور رییس قوه قضاییه و به منظور نظارت بر روند امدادرسانی و بررسی زوایای گوناگون سیل ویرانگر شیراز، عازم این شهر شده بود در بدو ورود در بازدید از دروازه قرآن (محل وقوع حادثه) اظهار کرد: در صورت احراز قصور و تقصیر احتمالی حتما با مسببین وفق قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قاضی ناصر سراج که پیرو دستور رییس قوه قضاییه و به منظور نظارت بر روند امدادرسانی و بررسی زوایای گوناگون سیل ویرانگر شیراز، عازم این شهر شده بود در بدو ورود در بازدید از دروازه قرآن (محل وقوع حادثه) اظهار کرد: در صورت احراز قصور و تقصیر احتمالی حتما با مسببین وفق قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: جوانب مختلف موضوع به طور دقیق و ویژه بررسی می‌شود.

رییس سازمان بازرسی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار، تصریح کرد: مسئولان قضایی استان از لحظات اولیه حادثه در صحنه حضور داشتند و با تعیین تعدادی کارشناس خبره، در مورد همه موضوعات بررسی‌ها را انجام می‌دهند.

قاضی سراج افزود کسانیکه شکایت دارند با مراجعه به دادگستری و سازمان بازرسی شکایت خود را ثبت نمایند.

وی بیان داشت: این موضوع به صورت دقیق رسیدگی خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: اگر رودخانه منتهی به دروازه قرآن لایروبی می‌شد به این اندازه خسارت به بار نمی‌آمد و با احضار متولیان امر، موضوع بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل ویرانگر شیراز قاضی سراج دروازه قرآن امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!

جوانی که در شب نشینی مستانه، دوست خود را با 9 ضربه چاقو به قتل رسانده بود، روز گذشته صحنه قتل را در حضور مقام قضایی و افسر پرونده بازسازی کرد.

به گزارش خراسان، نیمه شب ششم فروردین سال 1401 قاضی دکتر صادق صفری به بررسی صحنه قتل جوان 32 ساله ای  به نام «رضا-ص»پرداخت که هدف ضربات متعدد چاقو قرارگرفته و در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد جان باخته بود. تحقیقات میدانی قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که جوان 32 ساله در شب نشینی شبانه در حالی با 9 ضربه چاقو مجروح شده بود که چند تن از دوستان وی بساط مشروب خوری پهن کرده بودند.

بنا بر این گزارش، درحالی که گروه ویژه ای از افسران اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سروان منفرد(افسر پرونده) رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری متهم به قتل فراری (ضارب)آغاز کرده بودند، سرنخ هایی از پرونده های دیگر متهم به دست آمد که در نزاع و درگیری با سلاح سرد تحت تعقیب قرار گرفته بود.

در همین حال بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه «بهنام-ک» معروف به رسول همچنان ادامه داشت که وی اواخر فروردین خود را به شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب (شعبه ویژه پرونده های جنایی) معرفی کرد اما بررسی های دقیق مقام قضایی نشان داد که رضایت برخی از ورثه قانونی نبوده است و بدین ترتیب برخی از اولیای دم با حضور در شعبه ویژه قتل عمد، درخواست قصاص کردند.

درحالی که خبر تسلیم شدن متهم به قتل با عنوان «قاتل در باران آمد» روز بیست و هفتم فروردین در روزنامه خراسان به چاپ رسیده است، متهم نیز روز گذشته صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و به تشریح جزئیات این جنایت تکان دهنده پرداخت؛ بنا بر این گزارش، در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سروان منفرد(افسر پرونده) خلاصه‌ای از محتویات این پرونده جنایی را شرح داد و سپس با دستور قضایی روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها