Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@06:25:01 GMT

5 جاده ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۷۹۷

5 جاده ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

سرهنگ بهنام ویسی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محور ها شامل جاده ارتباطی پل زردک به کبکیان، پل دروهان به کبکیان در بویراحمد ، باباکلان به حرم بی بی حکیمه (س)، گچساران به چم شیر در گچساران و دهدشت به قلعه رئیسی در کهگیلویه هستند.
وی افزود: در جاده یاسوج به شیراز گردنه مله شوره نیز به علت رانش و ریزش کوه تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ویسی پور بیان کرد: سایر جاده های استان باز اما به سبب آبگرفتگی تردد در آنها به کندی صورت می گیرد .
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصیه کرد که از سفر های غیر ضروری بپرهیزند، همکاری لازم را با نیروهای پلیس راه داشته باشند و توصیه های هواشناسی و پلیس را جدی بگیرند.
هم اکنون افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی در این استان وجود دارد.
159 کیلومتر بزرگراه، 986 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 998 کیلومتر راه فرعی و بیشتر از چهار هزار کیلومتر راه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
70درصد راه های کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی و بقیه تپه ماهوری بوده که راهسازی در این شرایط سخت با همت مضاعف انجام شده است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بزرگراه جاده های استان رئیس پلیس راه شیر کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد

مهرداد حسن‌زاده اظهار کرد: تیم های امداد و خدمات رسان در ستاد مدیریت بحران استان همچنان پیگیر بازگشایی این راه های ارتباطی هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای شروع بارندگی ها به علت وزش باد شدید، برق، ۴۰ روستا در هرمزگان قطع شد که با تلاش تیم های خدمات رسان مشکل ۱۶ روستا هم اکنون برطرف شده است.
مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان ادامه داد: برای رفع مشکل برق ۲۴ روستای دیگر نیز نیروهای امدادی و خدماتی در منطقه حضور دارند و در حال فعالیت هستند.
حسن زاده، همچنین از رفع مشکل فیبر نوری در رودان خبر داد و گفت: فیبرنوری این شهرستان که به علت بارندگی و وزش باد قطع شده بود با تلاش تیم های خدمات رسان رفع شده است.
وی همچنین به مشکل قطعی آب چندین روستا در استان اشاره و تصریح کرد: تیم های خدمات رسانی به مناطق مورد نظر اعزام شدند و در حال فعالیت جهت رفع مشکل آب رسانی به روستاها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی 5 روستا