Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمان گفت: تا پایان سال ۱۰۰ نفر از معتادین بهبوده یافته که کار ساختمانی و عمرانی انجام می‌دهند می‌توانند شهرداری را در این حوزه یاری کنند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده عصر امروز در نخستین شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سال 98 که با حضور محمدجواد فدایی استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه تمام دستگاه‌هایی که در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی کار می‌کنند باید دغدغه مهم و اساسی خود را مسئله مقابله با اعتیاد و درمان آن در جامعه قرار دهند اظهار داشت: باید تمام سازمان‌های استان هر کمکی که می‌توانند در این حوزه بکنند حتی اگر وظیفه و در چارچوب عملکرد سازمانی آنها نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موفقیت در این حوزه نیازمند کمک و هم‌افزایی همه دستگاه‌هاست هرچند این کمک‌ها مقدارش بسیار ناچیز باشد گفت: افرادی که در اینجا هستند خانواده آنها در بیرون از اینجا رها شدند و این خود مشکلات دیگری را ایجاد می‌کند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه معتادی که در بیرون ضربه به خود می‌زند نسبت به فردی که در اینجاست و خانواده‌اش رها شده است مشکل کمتری ایجاد می‌کند افزود: سمن‌ها باید در این حوزه همکاری بیشتر داشته باشند و بیش از این ورود کنند.

وی با بیان اینکه گاهی لازم است که همه کمک کنند و سمن‌ها را حمایت کنیم و بیشتر به آنها بها بدهیم تا سمن‌های دیگری نیز در این بحث وارد شوند گفت: کمکی که شهرداری می‌تواند به سمن‌ها بکند این است که عوارضی اگر دارند آن ر‌ا کاهش دهد یا ببخشد و یا تبلیغات آنها را رایگان انجام دهد.

عالم‌زاده عنوان کرد: تا پایان سال 100 نفر از معتادین بهبوده یافته که کار ساختمانی  و عمرانی انجام می‌دهند می‌توانند شهرداری را در این حوزه یاری کنند.

تاکید استاندار کرمان بر اشتغالزایی و مهارت‌آموزی ‌معتادان پس از د‌رمان‌درمان معتادان متجاهر در دراز مدت موفق نبوداستاندار تهران: نگرانی ‌سرریز ‌سدهای استان تهران نیستیم/معتادان ‌دره فرحزاد جمع‌آوری شدند

در این جلسه رمضان امیری مدیرکل زندان‌های استان کرمان با بیان اینکه اگر این افراد و معتادان در کمپ نبودند در حال حاضر در زندان‌های کرمان بسر می‌بردند اظهار داشت: شبیه این افراد 3 هزار نفر در زندان‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد باید توسط خانواده خود حمایت شوند گفت: تعدادی از آنها نیز باید تحت مراقبت قرار گیرند و حوزه اشتغال آنها فراهم شود و برای اشتغال این افراد برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان با اشاره به اینکه باید به خوبی این افراد پالایش شوند تصریح کرد: اگر پایش این افراد به خوبی انجام نشود و نتوانند شغل مناسبی بعد از خروج خود از کمپ یا زندان داشته باشند مجدد به سمت معضلات قبلی خود بر می‌گردند و مشکلات دیگری را ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان

زی‌سان- پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان  به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام  کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان نیز در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی‌ ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آنها تذکر می‌دهد اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است اما ما پیگیر قضیه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:‌برنا

tags # ورزش کردن سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است