Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های این شهرستان در اثر بارش باران و سیلاب خسارت وارد شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مرادعلی تاتار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بارش باران و جاری شدن سیل 100 میلیارد ریال خسارت به زیرساختهای شهرستان قصرشیرین در  بخشهای کشاورزی، باغات، موتورخانه‌ها و شبکه‌های آبرسانی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین افزود: از روز گذشته تاکنون آب شرب پنج روستای سیداحمد، سید خلیل، تازه‌آباد، سیدحاتم و داربلوط  به علت شکستگی خطوط انتقال قطع شده است که به صورت سیار و با دو عدد تانکر به آنها آبرسانی می‌شود.

تاتار با اشاره به طغیان رودخانه الوند در شهرستان قصرشیرین افزود: به علت قرارگیری شبکه انتقال و خطوط لوله‌های آبرسانی در حاشیه رودخانه الوند در شرایط کنونی دسترسی برای ترمیم شبکه امکان ندارد.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه بیشتر روستاها در حاشیه رودخانه الوند قرار دارد گفت: بازدیدها از روستاهای مسیر سیلاب انجام شده و کانکسهای حریم رودخانه‌ها با توجه به ادامه بارش‌ها جابجا شده است.

‌سیل تفت هیچ خطری برای شهر یزد ندارد‌اعلام حالت اضطراری و تشکیل هسته‌های بحران پس از جاری‌شدن سیل در عراقچهره بام ایران در نوروز گل‌آلود شد; ویرانه‌هایی که سیل از خود برجایی گذاشت + تصاویر

تاتار با اشاره به اینکه تیمهای امداد و نجات، و اورژانس در شهر قصرشیرین و مراکز دهستان‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارد و امید داریم این سامانه بارشی مردم را با مشکل مواجه نکند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه اکنون از لحاظ خدمات برق و گاز این شهرستان با مشکلی مواجه نیست عنوان کرد: اکثر محورهای مواصلاتی شهرستان باز است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان