Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار دماوند با اعلام این خبر گفت : ظهر امروز در پی بارش شدید باران، کوه در مسیر جاده مواصلاتی کیلان – ایوانکی ریزش کرد که با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران شهرداری کیلان جاده پاکسازی و رفع خطر شد و خوشبختانه آسیب یا خسارتی وارد نشد و همچنین ریزش کوه در جاده مسیر دلیچایی که روستاهای مومج، هویر، دهنار، یهر و لی‌پشت قرار دارد، توسط عوامل زحمت‌کش راهداری ریزش‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دماوند شهرداری شهری و روستایی فرماندار مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای پرتردد مشگین‌شهر

جواد اسداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آمبولانس‌های ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی به منظور پاسخ گویی سریع و اطمینان خاطر مسافرین در شهرستان مشگین شهر همزمان با کل کشور در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: هم اکنون ۶ دستگاه آمبولانس در مسیرهای پرتردد و مبادی ورودی و خروجی شعبان، مرادلو، رضی، فخرآباد و شماره ۴ ورودی شهر در میدان بسیج و پایگاه شماره ۳ شهری (جاده ورودی از سمت اهر) مستقر هستند.

رییس فوریت‌های پزشکی مشگین شهر گفت: در ضمن ایستگاه سلامت نوروزی در محل پایگاه جاده‌ی فخر آباد آماده خدمت رسانی به مراجعین و مسافرین عزیز می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح سلامت نوروزی تیم‌های مدیریت بحران و حوادث و فوریت‌های پزشکی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در حال آماده باش می‌باشند.

کد خبر 6057181

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۵۰ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • آماده باش عوامل امدادی هلال احمر در محور‌های مواصلاتی خوزستان
  • عملیات ریزش برداری در محور‌های مواصلاتی استان ایلام انجام شد
  • عملیات ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان ایلام انجام شد
  • عوامل اصلی ایجاد تصافات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری کدامند؟
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه‌های امدادی
  • استقرار ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای پرتردد مشگین‌شهر
  • ۲۵ طرح عمران روستایی در بخش مرکزی شهرستان بوشهر اجرایی شد
  • اجرای ۲۵ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی بوشهر
  • پاکسازی مسیر اشنویه به ارومیه