Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب ذوالفقاری، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: از مردم شریف، نوع دوست، خیر و نیکوکار شهرستان مرند بابت حس همدردی شأن با مردم سیل زده استان گلستان از همان لحظات اولیه بی نهایت سپاسگزاری می‌کنیم، مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مردم سیل زده استان گلستان از طریق کد #۱۱۲*۷۸۰* واریز کنند.

وی افزود: اعلام شده تا با توجه به ورود سامانه بارشی به منطقه مرند و حومه کلیه نیروها در حالت اماده باش و در دسترس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند خاطرنشان کرد: شماره ندای امداد ۱۱۲ سازمان امداد و نجات هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته حتی بدون سیم کارت و رایگان در هر شرایطی در اختیار هموطنان است.

ذوالفقاری تاکید کرد: مردم و همشهریان تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود آب به منازل خود را اتخاذ کنند.

وی همچنین از جمع آوری کمک‌های مردمی در هلال احمر خبر داد و اذعان داشت: مردم نوع دوست و خیر شهرستان مرند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به سیل زدگان شمال کشور به هلال احمر مرند تحویل دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند ادامه داد: اقلام مورد نیاز سیل زدگان شامل پتو، انواع لباس گرم نو، وسایل گرمایشی و انواع کنسروجات است.

ذوالفقاری گفت: جمیعت هلال احمر شهرستان مرند دارای انبارامدادی دپو شده با اقلام امدادی از جمله چادر امدادی، پتو، موکت، والور، پوشش نایلونی، کلمن آب و … است و در زمان بحران، آماده توزیع به آسیب دیدگان خواهد بود.

کد خبر 4576120

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد رسانی مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است

رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده باش ۴۰۰ نیروی امدادگر این جمعیت برای امداد رسانی حوادث ناشی از بارندگی ها در نقاط مختلف استان خبر داد

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند، تصریح کرد: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

فلاح با بیان اینکه شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان کرمان تکمیل هستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی