Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰ تن مواد غذایی، امدادی و وسایل زندگی از سوی مردم گیلان برای کمک به مردم سیل‌زده استان‌های مازندران و گلستان ارسال شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، 100 تن کمک‌های مردمی گیلان شامل 100 تن مواد غذایی، امدادی و وسایل زندگی به ارزش یک میلیارد تومان امروز برای کمک به مردم سیل‌زده استان‌های مازندران و گلستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و استاندار گیلان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در حاشیه این اعزام با اشاره به تلفات و خسارات سنگین ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: امیدواریم کمک‌های مردمی بخشی از خسارت‌های ناشی از سیل را جبران کرده و باعث از بین رفتن غم و اندوه مردم در سال جدید شود.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه مردم گیلان مانند دوران دفاع مقدس همیشه به فکر یاری ستمدیدگان هستند گفت: مردم مومن و همیشه در صحنه گیلان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به سیل‌زدگان آماده هرگونه خدمت‌رسانی به هموطنان خود هستند.

اصفهان| سیل به جاده‌ها و پل‌های استان اصفهان خسارت زدسیل بیش از 10 میلیارد تومان خسارت به گیلانغرب وارد کردسیلاب 100 میلیارد ریال به زیرساخت‌های قصرشیرین خسارت وارد کرد

وی با ابراز امیدواری مبنی بر تداوم کمک گیلانی‌‌ها به مردم ستمدیده همانند سال‌های جنگ تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با عنایت حق‌تعالی و کمک و مساعدت مردم بخشی از رنج و آلام مردم سیل‌زده گلستان و مازندران را تسکین ببخشیم و در این آزمون الهی سربلند شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به انتظار بالای هموطنان از مردم گیلان برای کمک کردن به مردم سیل زده اظهار داشت: مردم گیلان همیشه پای ثابت کمک‌رسانی به نیازمندان بوده‌اند و خدا را شکر امروز توانستیم نخستین محموله کمک‌های مردمی را به مناطق سیل‌‌زده بفرستیم.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به تلاش‌ها برای تهیه لوازم خانگی هزار خانوار سیل‌زده خاطرنشان کرد: سیل زندگی مردم را از حالت عادی خارج می‌کند از همین رو باید با تلاش مضاعف و اقدامات فوری نسبت به تهیه لوازم خانگی مردم بکوشیم تا سیل زدگان را به شرایط عادی برگردانیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کمک‌رسان اقدامات خوبی را تا به این لحظه انجام داده‌اند تصریح کرد: قرار است در روز مبعث پیامبر اکرم(ص) کاروان "پویش مهر رضوی" که شامل لوازم‌خانگی است برای کمک به هموطنان سیل زده در گلستان و مازندران ارسال شود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه قدس، کمیته امداد، هلال احمر و آستان قدس رضوی در گیلان با مشارکت هم آماده خدمت رسانی به سیل زدگان هستند افزود: گیلانی‌ها می‌توانند کمک‌های غیرنقدی و نقدی خود را به نهادهای ذکر شده و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تحویل دهند.

استاندار گیلان نیز با تاکید بر لزوم کمک و همدلی با مردم سیل زده توسط مسئولان و مردم اظهار داشت: تاکنون اقلام موردنیاز مانند بسته‌های مواد غذایی و قایق را از طرف هلال‌احمر به استان‌های گلستان و مازندران فرستادیم و امروز نیز کاروان بزرگ دیگری به مناطق سیل زده ارسال شد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه حل مشکلات و عبور از بحران‌ها نیازمند همدلی مسئولان است خاطرنشان کرد: مدیران استانی ما به‌صورت مستمر با همکاران خود در استان گلستان ارتباط دارند تا بتوانند با کمک یکدیگر مشکلات مردم سیل زده را سریع‌تر برطرف کنند.

وی به سابقه درخشان گیلانی‌ها در کمک به نیازمندان اشاره و تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که همیشه در مشکلات و سختی‌ها کنار یکدیگر هستند و تاکنون کمک‌های بسیاری از طرف مردم جمع آوری شده و سعی داریم کمک‌های دریافتی را طی چند نوبت به استان‌های سیل‌زده بفرستیم.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، استاندار در این مراسم با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان گفت: با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برقراری عدالت آموزشی تلاش می‌کنیم.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان افزود:  ما به همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها گفته‌ایم به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که آموزش و پرورش مجموعه عظیم و اثرگذار در نظام راهبردی کشور است.
وی افزود: این استان دارای استعداد‌های بسیار خوبی است که باید امکانات مناسب برای آن فراهم شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما صد‌ها مدرسه با بهترین امکانات فراهم کنیم، اما به توانمند سازی معلمان توجه نکنیم، یقیناً همچنان دچار مشکل خواهیم بود لذا باید وجه ویژه‌ای به معلمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای ما آموزش و پرورش بسیار مهم است بر همین اساس آماده همکاری در زمینه دانش افزایی معلمان هستیم.
کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۱۴۰۳ را مزین نام جهش تولید با مشارکت مردم فرمودند؛ در واقع مردم در دوران دفاع مقدس نیز در همه شرایط در میدان حاضر بودند و مشارکت مردم بسیار مهم است.
وی افزود: سرانه‌های آموزشی در برنامه‌ریزی و غنای برنامه‌های تربیتی و آموزشی نقش اساسی دارد بنابراین باید خانواده‌ها نیز در این زمینه مشارکت کنند، زیرا مردم نیز علاقمند به مشارکت در امور در قالب انجمن اولیا و مربیان هستند که مدیران باید این ظرفیت عظیم را در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: از محبت و نگاه عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به این استان تشکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در گلستان + فیلم
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند
  • فراخوان شرکت در تجمع حمایت مردمی از غزه و فلسطین