Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی جدید تیم ملی جودو بزرگسالان ایران، کار خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، پس از انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس جدید فدراسیون جودو در ۲۵ اسفند سال گذشته، بلافاصله محمد منصوری سرمربی تیم ملی و محمدرضا رودکی مدیر تیم‌های ملی از سمت‌های خود استعفا دادند که در نهایت با موافقت رئیس فدراسیون این نفرات از کادر فنی کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو بزرگسالان در سالن جودو مجموعه ورزشی آزادی در حالی پیگیری می‌شود که رئیس فدراسیون جودو نیز امروز (سه شنبه) در محل تمرینات جودوکاران حاضر و کادر جدید تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.

بر این اساس مسعود خسروی‌نژاد جودوکار و مربی سابق تیم ملی که تجربه سال‌ها حضور در کادر فنی را دارد به عنوان مربی ارشد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد، همچنین محسن زکریا و زکریا مرادی نیز به عنوان مربیان تیم ملی معرفی شدند و حکم خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

محمد بلوطی نیز مدیر تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و علی محمد عزیزی نیز سرپرستی تیم ملی را در این رویداد بر عهده خواهد داشت.

این نفرات، حکم خود را از آرش میراسماعیلی در تمرین تیم ملی دریافت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرش ميراسماعيلي تيم ملي جودو ايران جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم

سعید اسماعیلی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر یک رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

او در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. اسماعیلی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • مشخص شدن رقبای فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند