Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک فرمانده و چهارعضو گروه طالبان در عملیات نیروهای امنیتی افغان در شرق کابل کشته شدند.

دفتر مطبوعاتی اداره امنیت ملی افغانستان امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این عملیات در شهرستان «سروبی» از توابع استان کابل صورت گرفت که بر اثر آن «ملارشید» از مسئولان نظامی گروه طالبان به همراه چهار عضو دیگر این گروه کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره امنیت ملی افغانستان تلفات غیرنظامیان را نیز در این عملیات تایید کرد اما شمار آنها را اعلام نکرد. شهرستان سروبی که در شرق استان کابل قرار دارد از مناطق ناامن پایتخت افغانستان محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد یک هیات بلندپایه ترکمنستان عصر امروز (سه‌شنبه، ۴ثور) وارد کابل شده است.

این وزارت گفت این هیات با هدف ادامه گفتگوهایی که میان هیات طالبان و ترکمنستان در آن کشور به منظور توسعه تجارت و ترانزیت میان دوکشور صورت گرفته بود به کابل سفر کرده است.

به گفته این وزارت، قرار نشست سه‌جانبه جهت اتصال منطقه ای و توسعه تجارت و ترانزیت میان افغانستان، ترکمنستان و ‎قزاقستان، در روزهای آینده برگزار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم