Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:48:14 GMT

انسداد جاده ساحلی و پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۲۳۸

انسداد جاده ساحلی و پل طبیعت اهواز تا اطلاع ثانوی

براساس اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری کلانشهر اهواز، به دلیل افزایش حجم آب رودخانه کارون محدودیت هایی در ساحل این رودخانه اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، در این اطلاعیه آمده است: به علت افزایش حجم آب رودخانه کارون و پیشگیری از حوادث احتمالی، کلیه پارکینگ ها حاشیه رودخانه، مجتمع های گردشگری و کشتی رستوران های ساحلی، باند سمت رودخانه جاده ساحلی شرق و غرب و پل طبیعت اهواز از ساعت 19:30 سه شنبه(روزجاری) تا اطلاع ثانوی تعطیل و مسدود می شود و از فعالیت کلیه قایق ها در رودخانه نیز جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مسافران نوروزی و شهروندان محترم شهرستان اهواز تا اطلاع ثانوی از تردد و اسکان در این مکان ها و ساحل رودخانه اکیدا خودداری کنند و با دستگاه های ذیربط بویژه نیروهای نظامی، انتظامی و شهرداری کلانشهر اهواز تا باز شدن این مسیرها و اماکن مذکور همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 روابط عمومی شهرداری طبیعت کشتی مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون