Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم روز سه شنبه ۶ فروردین ماه اظهار کرد: دوشنبه شب پنج فروردین ماه با افزایش میزان بارندگی‌ها و اعلام هشدار هواشناسی بنا به تدابیر اتخاذ شده کمیته اسکان استان اقدام به هدایت مسافران نوروزی به اماکن امن و مسقف نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شب گذشته نیز همچون شب‌های گذشته ظرفیت همه اماکن اقامتی استان تکمیل بود و بیش از ۱۳ هزار نفر در هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیر‌ها و خانه مسافر‌ها اقامت داشته اند افزود: حدود ۳۰ هزار نفر در مدارس و بیش از ۱۷ هزار نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.

یزدانی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها از اماکن اقامتی خاطرنشان کرد: روز گذشته بیش از ۴۶ بازدید نظارتی از واحد‌های اقامتی و مجموعه‌های خدماتی صورت گرفت که طی آن ۶ تذکر و ۴ اخطار کتبی برای واحد‌های اقامتی و یک تذکر و ۲ اخطار کتبی برای دفاتر خدمات مسافرتی صادر شده است.

انتهای پیام/ش

 اسکان مسافران نوروزی استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 98 میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ابتدای طرح نوروزی تا ۶ فروردین، بیش از ۸۷۰ هزار مورد بازرسی از اماکن مختلف تاکنون انجام شده است.

کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است.

در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضائی ۱۱ هزار و ۵۴۴ مورد و پلمپ مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

کد خبر 6063130 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اقامت بیش از ۱۲۴ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه
  • اقامت ۱۱۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • بازدید حدود ۳۳ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۸ فروردین
  • لیست اماکن اقامتی و بناهای تاریخی و گردشگری استان یزد
  • ۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرش شدند
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در هفتم فروردین
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی