Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:39:03 GMT

راه های خراسان جنوبی لغزنده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۲۶۹

راه های خراسان جنوبی لغزنده است

بیرجند - ایرنا - جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محورهای بیرجند - قاین، فردوس - سرایان و طبس - بشرویه به علت بارندگی لغزنده است.

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به لغزنده بودن این محورها رانندگان در صورت سفر ضروری، سرعت مجاز و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سایر محورهای خراسان جنوبی وضعیت عادی دارد و ترافیک در آنها روان است.
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی افزود: محور طبس به بردسکن که صبح امروز بسته شد، هنوز آب نماهای آن پر آب است لذا باید رانندگان با احتیاط عبور کنند.
فعالیت سامانه بارشی که از دیروز (دوشنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد، تا روز جمعه به صورت بارش رگباری باران همراه با وزش باد و رعد و برق ادامه دارد.
بر مبنای اخطارها و هشدارهای هواشناسی 83 تیم عملیاتی و امدادی با دستور استاندار خراسان جنوبی تا روز پنجشنبه در این استان آماده باش کامل هستند.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه لغزندگي جاده رانندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ساعتی بیش از ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی

سرهنگ رضایی گفت: برابر تمهیدات اندیشیده شده و جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی، طرح توقیف ساعتی خودرو‌های دارای تخلف به صورت جدی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در دستور کار پلیس قرار گفته و همچنان در حال انجام است. 

وی افزود: در این طرح،  ماموران مستقر در محور‌های برون شهری، خودرو‌های دارای تخلف حادثه ساز را به صورت ساعتی متوقف و برای رانندگان کلاس آموزشی میدانی برگزار می‌کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: برابر بررسی‌ها بیشتر تخلفات رانندگان به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده که به همین دلیل ضمن اعمال قانون، به صورت ساعتی متوقف می‌شوند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای امنیت ترافیکی مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث جاده‌ای بیان کرد و از رانندگان نیز خواست: با عمل به توصیه‌های پلیسی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز پلیس را در انجام ماموریت خود یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی در کرمان
  • توقیف ساعتی بیش از ۲۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان