Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:00:43 GMT

برج میلاد به احترام زمین خاموش می شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۳۰۵

برج میلاد به احترام زمین خاموش می شود

تهران- ایرنا- برج میلاد همزمان با اجرای طرح جهانی «ساعت زمین» 10 فروردین امسال به مدت یک ساعت خاموش می شود.

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا از روابط عمومی برج میلاد، ششمین برج مخابراتی دنیا همزمان با سایر المان های مهم شهری روز 10 فروردین ماه به مدت یک ساعت از 20:30الی 21:30 خاموش می شود.
برج میلاد یکی از نخستین المان های مهم شهری است که به طرح «ساعت زمین» پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این کار حرکت و همکاری جمعی جهانی برای حفاظت از زمین عنوان شده است.
صندوق جهانی حیات وحش (World Wildlife Fund) طرح ساعت زمین را از سال 2007 برای نخستین بار در استرالیا اجرا کرد که با استقبال کم نظیر مردم سراسر جهان مواجه شد، به گونه ای که بیش از 128 کشور جهان در این طرح مشارکت داشتند.
بر اساس این طرح در آخرین شنبه ماه مارس هر سال به مدت یک ساعت میلیون ها نفر از مردم جهان از ساعت 20:30الی 21:30 با خاموش کردن چراغ های اضافی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، مقابله با تغییرات آب و هوایی و کاهش آلودگی های زیست ‌محیطی به صورت یک حرکت جهانی در طرح شرکت می کنند.
تهرام/8138/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برج ميلاد زمين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی

روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در بانکوک به مصاف قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا خواهد کرد و سهمیه حضور در جام جهانی 2024 که چند ماه دیگر در تاشکند برگزار خواهد شد، تثبیت می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال جزئیات تمرین پیش از مصاف با قرقیزستان را به شرح زیر منتشر کرده است: 

« امروز ساعت ۱۶ به وقت تایلند تیم ملی فوتسال ایران مطابق برنامه، تمرین خود را در ورزشگاه بانکوک آرنا با تمام نفرات برگزار کرد. در این تمرین وحید شمسایی در کنار دستیارانش ضمن شبیه‌سازی ‌سبک بازی قرقیزستان، شیوه‌های مختلف غلبه بر حریف را مرور ‌کردند. حرکات سرعتی و ترکیبی، ضربه‌زنی از زوایای مختلف و تغییر فاز دفاع به حمله و برعکس از جمله کارهای تمرینی انجام شده در بانکوک آرنا بود. تیم بعد از پایان تمرین یک‌ساعته به هتل محل اقامت برگشت.» 

ایران در شرایطی به مصاف قرقیزستان می‌رود که این تیم یکی از دلایل حذف زودهگام ژاپن جدی ترین رقیب ایران بوده و اصلا دیدار آسانی برای شمسایی و شاگردانش در پیش نیست.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • نواختن زنگ سلامت در روز جهانی زمین پاک در اردبیل
  • (ویدئو) غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • یک منوی داغ از کنسرت‌های بهاری