Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک باید منتظر بود!

طرفداری- در بازی سوم مرحله گروهی مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عراق صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان زلاتکو کرانچار بازی را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساندند تا کار صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک به اما و اگر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال امید ایران در سومین و آخرین دیدار خود در گروه C مسابقات فوتبال زیر 23 سال مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو قابل عراق به تساوی بدون گل رسید.

با این نتیجه عراق به عنوان تیم صدرنشین به طور مستقیم به مرحله نهایی انتخابی المپیک صعود کرد و تیم ملی ایران نیز باید منتظر سایر نتایج باشند تا شاید به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم گروه‌ها به مرحله بعدی صعود کنند.

ترکیب تیم امید ایران مقابل عراق:

معراج اسماعيلى، اميد نورافكن، عليرضا آرتا، محمد مسلمى پور، حسين ساكى، سينا زامهران، مهدى مهدى خانى، رضا شكارى، مهدى قائدى، رضا جبيره و امير روستايى

شاگردان کرانچار در نیمه اول بازی با برنامه‌تری نسبت به عراق انجام دادند اما موفق نشدند کاری از پیش ببرند و مهم‌ترین موقعیت را مهدی قائدی به بالای دروازه زد. در نیمه دوم اما جز سانتر و ضربات بلند شاگردان کرانچار چیز خاصی برای ارائه نداشتند و نتوانستند در خانه خود 3 امتیاز بازی را کسب کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا به حساب می آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فوجیره امارات برگزار می شود.

شمشیربازی ایران ۵ نماینده اعزامی به این رقابت ها خواهد داشت. این شمشیربازان در اسلحه های اپه و فلوره مردان و بانوان و سابر بانوان با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

اسامی شمشیربازان اعزامی به رقابت های انتخابی زون آسیا به این شرح است:

* اسلحه فلوره مردان: علی امینی
* اسلحه فلوره بانوان: زهرا کارگر
 

* اسلحه اپه مردان: محمد اسماعیلی
* اسلحه اپه بانوان: ریحانه رضایی

* اسلحه سابر بانوان: نجمه سازنچیان

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت برگزار می شود. قهرمان مسابقات در هر بخش صاحب سهمیه خواهد شد.

برنامه دیدارهای رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به این شرح است:

شنبه ۸ اردیبهشت

* اسلحه اپه مردان، اسلحه فلوره بانوان، اسلحه سابر مردان

یکشنبه ۹ اردیبهشت

* اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان، اسلحه سابر بانوان

شمشیربازی ایران در اسلحه سابر مردان سهمیه تیمی لازم برای حضور در بازی های المپیک را به دست آورده است. به واسطه این سهمیه، ایران در بخش انفرادی المپیک هم سه نماینده خواهد داشت.

سهمیه تیمی شمشیربازی تنها سهمیه تیمی است که تا به امروز ورزش ایران برای بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کرده است.

کد خبر 6087251

دیگر خبرها

  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی