Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، "میرمحمد غراوی" در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه پلیس و سایر نیروهای مسلح در امدادرسانی به سیل زدگان، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی استان با تمام امکانات لجستیکی و تجهیزات سازمانی مشغول خدمات رسانی به مردم گرفتار در سیلاب هستند.

سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد: از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از سیلاب و طغیان رودخانه ها، لایروبی "گرگانرود" در محدوده اتصال به دریاست که با همت نیروهای مسلح در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین امنیت کامل مناطق سیل زده "آق قلا" و "گمیشان" توسط نیروهای پلیس و بسیج خاطرنشان کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که با اقدامات تامینی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح، امنیت کامل در منطقه برقرار بوده و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

غراوی با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده است، گفت: تلاش ها برای هدایت آب به خارج از شهر و امداد رسانی به سیل زدگان با تمام توان ادامه دارد و از مردم درخواست می شود با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها از حضور در مناطق سیل زده خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گلستان بسیج سیل نیروهای مسلح نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی ایلام از کاهش دمای روزانه طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد و گفت: طبق شرایط رخ داده بارش‌ها برای اواخر یکشنبه تا اواخر دوشنبه بیشتر می‌شود.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگوهای هواشناسی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ورزش باد نسبتاً شدید و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طبق شرایط رخ داده بارش‌ها برای اواخر یکشنبه تا اواخر دوشنبه بیشتر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از کاهش دمای روزانه طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز یکشنبه هوا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید در بعضی اوقات رگبار و رعد و برق و شب هنگام نیز ابری، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

کد خبر 746557

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • خروج یک سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان و ورود دیگری
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی 
  • ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی/دمای هوا تا اواسط هفته در استان روند افزایشی دارد