Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاضی سراج با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز از مصدومان حادثه سیل اخیر این شهر عیادت کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قاضی سراج در جریان این عیادت ضمن صحبت با پزشکان بیمارستان و پیگیری تسریع روند درمان مصدومان حادثه سیل شیراز، از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در جهت امدادرسانی به مصدومان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید گفت: متاسفانه حادثه تلخی در شیراز اتفاق افتاد و تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه هولناک، جان خود را از دست دادند. این واقعه دردناک برای همه ما تلخ و تاسف‌آور بود و من به نوبه خود این مصیبت را به بازماندگان حادثه تسلیت عرض می‌کنم.

قاضی سراج افزود: از سوی رئیس محترم قوه قضائیه از بازماندگان این حادثه در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت و سلام ایشان را از نزدیک به مجروحان این حادثه ابلاغ و از خداوند برای آن‌ها شفا مسالت کردم. امیدوارم که بتوانیم با پیگیری‌های لازم، کمی از آلام مصدومان این حادثه را تسکین دهیم.

نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه از میهمان‌نوازی و همدردی مردم شیراز با مصدومان سیل و کمک رسانی آن‌ها در اسکان رایگان حادثه دیدگان تشکر و قدردانی کرد.

وی درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان قضایی استان با دعوت از مسئولان بیمه ها، پیگیری‌های لازم را در خصوص خودرو‌های آسیب دیده و تعیین خسارات انجام داده اند، گفت: با پیگیری‌های دادگستری استان، خودرو‌هایی که بیمه بوده‌اند خسارت آن‌ها از طریق بیمه و خودرو‌هایی که بیمه بدنه نداشتند، خسارت آن‌ها از طریق دولت جبران خواهد کرد.

وی افزود: کلیه هزینه‌های درمانی مصدومان را دولت عهده دار شده است و علاوه بر آن دولت یک کمک نقدی بلاعوض نیز برای مصدومان و خسارت دیدگان در نظر گرفته است.

گفتنی است در این سفر ابراهیم شاهرخیان معاون برنامه ریزی و امور مجلس سازمان و کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس، قاضی سراج را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاضی سراج سیل شیراز مصدومان حادثه سیل جبران خسارت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک