Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:47:05 GMT

بیرانوند: برنده شهرآورد قهرمان لیگ برتر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۳۴۶

بیرانوند: برنده شهرآورد قهرمان لیگ برتر خواهد شد

تهران- ایرنا- «علیرضا بیرانوند» دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است برنده هشتاد و نهمین شهرآورد پایتخت قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ بیرانوند که برای تماشای دیدار تیم های امید ایران و عراق در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، درباره شهرآورد هشتاد و نهم پایتخت اظهارداشت: شهرآورد همواره شرایط خاص خود را دارد و یک بازی احساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تصور می کنم برنده این دیدار حساس می تواند در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با روحیه بالاتر بازی کند.
بیرانوند ادامه داد: معتقدم برنده این بازی می تواند قهرمان لیگ برتر شود هر چند که هم پرسپولیس و هم استقلال دو یا سه بازی حساس دیگر پیش روی خود دارند.
به گفته وی، فاصله کم امتیازی دو تیم در صدر جدول حساسیت این بازی را دو چندان کرده است.
شهرآورد پایتخت روز دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره شرایط جوی کشور و وقوع سیل در کشور نیز گفت: مردم سال 98 را بد شروع کردند و ما نیز همانند سایر مردم از این موضوع ناراحت هستیم.
وی افزود: هر کسی که کاری از دستش برمی آید باید برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده بشتابد.
بیرانوند درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر هستید به مناطق سیل زده اعزام شوید، نیز عنوان کرد: ما دو بازی مهم پیش رو داریم اما اطمینان می دهم چنانچه «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم اجازه دهد فردا به منظور کمک به مردم سیل زده اردو را ترک و عازم یکی از این مناطق خواهم شد.
ورزشی**9144**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر بيرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی دربی با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود.

وی با بیان اینکه در این بازی از خود ثبات نشان دادیم، گفت: ذوب‌آهن باتوجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل خود بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم. در این بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم که به نظر من شایسته این برد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم.

مورایس ابراز داشت: آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم؛ به هر حال حتی چهره من هم موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.

وی افزود: از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به هر حال، حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا می‌زنند درحالیکه مربی دیگری روی نیمکت است.

وی افزود: نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش واقعی را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 6081457

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود