Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سامان گفت: برق ۳ روستای شهرستان سامان بر اثر بارش باران و وزش باد شدید قطع شده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

کمال اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: به دنبال بارش‌های اخیر و وزش باد شدید در شهرستان سامان 6 تیر برق شکست و برق روستاهای شوراب کبیر، شوراب صغیر و محمدآباد قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون گروه‌های امدادی و رفع حوادث شرکت توزیع نیروی برق برای رفع قطعی برق به منطقه اعزام شدند.

فرماندار شهرستان سامان تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است تا برای تامین برق این روستاها از سمت روستای کاهکش نسبت به وصل برق جایگزین اقدام شود.

اکبریان از رانش زمین در روستای چم عالی این شهرستان خبر داد و گفت: رانش زمین باعث وارد شدن خسارت به برخی واحدهای مسکونی این روستا شد.

راه ارتباطی 30 روستای پلدختر مسدود شد؛ قطع برق و آب شرب روستاهایک نفر بر اثر سیل در سرپل‌ذهاب جان باخت/ آبگرفتگی معابر شهری و قطع برق در استان کرمانشاه+فیلمآب، برق و راه ارتباطی برخی روستاهای شهرستان دنا قطع شد

وی گفت: با کمک نیروهای امدادی ساکنان یکی از منازل مسکونی در معرض خطر واقع در منطقه رانش زمین به مکان دیگری منتقل و اسکان داده شدند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به تخریب یک باب منزل مسکونی در روستای سوادجان اضافه کرد: در این تخریب‌ها به علت ریزش دیواره ساختمان اسباب و اثاثیه منزل، یک زوج جوان دچار آسیب جدی شدند.

وی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده، 2 ساختمان نیز در این روستا خالی از سکنه شدند که در صورت آسیب حادثه جانی اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 

مراسم واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان با حضور رییس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این واگذاری‌ها شامل ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت بود.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آن‌ها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان