Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:06:14 GMT

بازیکن تیم فوتبال امید: شرمنده مردم شدیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۳۷۰

بازیکن تیم فوتبال امید: شرمنده مردم شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مهدی‌خانی بعد از تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک، گفت: شرمنده مردم شدیم. تلاش کردیم ولی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی افزود: عراق امروز اصلاً موقعیتی نداشت. آنها درون دروازه خودشان بودند و کاری نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران با این تساوی ۷ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به عراق، از صعود مستقیم به مرحله نهایی انتخابی المپیک بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشد تا بتواند به عنوان یکی از چهار تیم برتری که در رده دوم قرار دارند به مرحله نهایی برود.

کد خبر 4576371

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران تیم فوتبال امید عراق رقابتهای انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت هندبال استان گفت:۲۶ بازیکن در این اردو دعوت شدند.  مصطفی پارسایی افزود: محمد بابالادی، محمد حسین یوسفی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادی منش، رضا کثیری، مهدی تیموری، علیرضا کمانی، پارسا باباپور، حسین علمی خواه، طا‌ها فتاحی، علی علی‌بیگی، مهدی جمالی، متین زارعان، احمد قنبری، راستین رضوانی نیا، شادمهر خسرونژاد، محمدحسن پنهانه، صالح عباسی، محمدجواد میرزائی، مهرزاد مظفری، هادی شریفی، پوریا سلحشور، امیرعباس رجبی، امیرحسین عادلی و پدرام پرماه ۲۶ بازیکنی هستند که در این اردو شرکت کردند. پارسائی افزود: محمد حسین یوسفی، متین عادل منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه ۷ بازیکن از استان هستند که در این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله کرم استکی و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید کاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت