Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: آمادگی کامل برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از بارش ها وجود دارد و آماده‌باش نیروها تا پایان بارش ها و استقرار شرایط جوی پایدار به قوت خود باقی است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این شرکت ، محمدحسن صباغزادگان در نخستین نشست کمیته مدیریت بحران شرکت برق منطقه‌ای یزد اظهار داشت: بارندگی در استان وضعیت مطلوبی داشت و برای ایمنی بیشتر برخی از مسیرهای پرخطر بسته ‌شد تا از احتمال بروز حوادث کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دستور مدیرعامل شرکت توانیر برای بسیج گروه های اجرایی به منظور آمادگی در برابر حوادث احتمالی ، هدف از تشکیل این جلسه را بررسی وضعیت موجود و پیش‌بینی حوادث احتمالی برای پیشگیری و کاهش خسارت‌های احتمالی دانست.
در این نشست نامه مدیریت بحران استانداری یزد مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.
در ادامه ایستگاه‌های برق که در محدوده مسیر حرکت رواناب‌ قرار داشتند مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات پیشگیری برای کاهش احتمال خسارت ناشی از سیل تعیین شد.
اعزام گروه های تعمیرات خط به مناطق حادثه‌خیز و دوردست استان، اعزام کارشناسان معاونت طرح و توسعه برای بررسی وضعیت تجهیزات در معرض حادثه، آماده‌به‌کار بودن دیزل ژنراتورها، برج نورها و خودروهای شاسی‌بلند و آمادگی کامل انبار مرکزی برای پشیبانی از عملیات تعمیراتی؛ مجموعه اقداماتی بود که برای پیشگیری از حوادث احتمالی انجام‌ شد.
بارندگی ها از دیروز(دوشنبه) در استان یزد آغاز و سبب جاری شدن سیلاب در تعدادی از رودخانه های فصلی شهرستان های استان شده است.
افزایش بارندگی‌ها در حالی است که یزد در 20 سال اخیر با پدیده خشکسالی شدیدی روبرو بود و به علت کاهش بارندگی ها از جمعیت روستایی آن کاسته شد و سطح زیر کشت نیز کاهش یافت.
درباره وضعیت مسیرها و محورهای استان نیز ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود بارش های خوب و سیل های بزرگ و کوچک در نقاط مختلف ، تمام جاده ای استان به جز 2 مسیر روستایی ده بالا در تفت و نصرآباد – ندوشن میبد باز و تردد ادامه دارد.
1968/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برق منطقه اي حوادث بارندگي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی