Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@07:38:45 GMT

ارسلان مطهری، فرشته نجات علیرضا منصوریان و ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۴۸۸

ارسلان مطهری، فرشته نجات علیرضا منصوریان و ذوب آهن

امیرارسلان مطهری را باید در کنار علیرضا منصوریان مرد همه کاره این روزهای سبزپوشان ذوب آهن دانست. پس از شکست پدیده و متوقف کردن سپاهان، باید دید آیا علی منصور می تواند مقابل دو ضلع دیگر قهرمانی یعنی پرسپولیس و تراکتورسازی نیز موفق باشد یا خیر؟

طرفداری - ذوب آهن در دیدار معوقه خود در هفته نوزدهم لیگ برتر با گل دقیقه 85 ارسلان مطهری به یک تساوی ارزشمند برابر سپاهان اصفهان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل تساوی که مهاجم شماره 72 ذوب آهن در دیدار برابر سپاهان به تور دروازه پیام نیازمند نشاند، پنجمین گل او در چهار دیدار اخیری بود که مطهری برای سبزپوشان اصفهانی به ثمر رساند. گلی که بیشتر از اینکه هواداران ذوب آهن را خوشحال کند، بیشتر به مذاق تیم های بالانشینی چون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده خوش آمد. با گل های این مهاجم 26 ساله، ذوب آهن و منصوریان توانسته اند امتیازات خوبی در رقابت های لیگ برتر و آسیا کسب کنند. از مهرماه 97 که ارسلان مطهری به ذوب آهن پیوست، او در مجموع توانسته 6 گل برای تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان به ثمر برساند که دو گل آن در دیدارهای حساس و مهم ذوب آهن در رقابت های آسیایی بوده است. شروع گلزنی های مهاجمی که تا چند ماه پیش قصد داشت فوتبالش را در لیگ عمان ادامه دهد و از آن جا راهی اروپا شود، در مقابل تیم الغرافه در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در قطر رقم خورد. دیداری که با کامبک و برد فوق العاده نماینده فوتبال کشورمان همراه بود و مطهری در دقیقه 62، گل دوم ذوب آهن را به ثمر رساند. روند گلزنی های متوالی ارسلان مطهری از بازی برابر پدیده شروع شد؛ جایی که با تک گل او ذوب آهن برد ارزشمندی را در مشهد، مقابل پدیده شهرخودرو به دست آورد.

چهار روز پس از آن و در 20 اسفندماه 97 ذوب آهن در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود و بازهم با یک کامبک تماشایی و نتیجه ای مشابه به مانند بازی برابر الغرافه، این تیم عربستانی را با نتیجه 3-2 شکست می دهد که مطهری در دقیقه 91 و تنها پس از 20 دقیقه حضور در میدان، گل سه امتیازی تیمش را به ثمر می رساند. دبل مطهری در دیدار برابر استقلال خوزستان نشان داد که این مهاجم در اندیشه های کادر فنی باشگاه ذوب آهن و علیرضا منصوریان، به خوبی جا افتاده و حال در دیدار معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر، بار دیگر مهاجم شماره 72 در دقایق پایانی بازی برابر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل در دربی اصفهان گلزنی می کند تا نشان دهد که یکی از بازیکنان آماده این روزهای فوتبال کشورمان، ارسلان مطهری است. ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان که به گفته خودش در این تیم احساس راحتی بیشتری می کند و همچنین گلزنی های مهاجم 26 ساله اش، در یک ماه گذشته روزهای خوبی را در لیگ برتر و آسیا تجربه می کند. تیم شایسته علیرضا منصوریان حال خطری بسیار جدی برای دو ضلع دیگر قهرمانی لیگ، یعنی پرسپولیس و تراکتورسازی خواهد بود. دو دیداری که در هفته های 26 و 27 صورت خواهد پذیرفت و ذوب آهن میزبان این دو تیم است. حال باید به نظاره نشست و دید به مانند سپاهان و پدیده، آیا ذوب آهن و منصوریان باز هم می تواند مدعیان دیگر عنوان قهرمانی لیگ هجدهم را متوقف ساخته و تعیین کننده قهرمان رقابت های لیگ برتر باشد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی

ایران و کویت در مورد افزایش تلاش ها برای جستجو و نجات کشتی های ماهیگیری، تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تامین امنیت مرزهای دریایی بین ۲ کشور گفت و گو کردند.

به گزارش مشرق، این موضوعات در جریان دیدار سرتیپ «مبارک علی الصباح»‌ مدیر کل گارد ساحلی کویت با سرلشکر «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

وزارت کشور کویت در اعلامیه ای اضافه کرد که این دیدار در ساختمان اداره کل گارد ساحلی در پایگاه دریایی «صباح آل احمد» برگزار شد.

به اعلام این وزارتخانه، در جریان آن راهکارهای تقویت تلاش‌ها برای جستجو و نجات کشتی‌های ماهیگیری تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تضمین امنیت مرزهای دریایی بین ۲ کشور مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

در این دیدار طرفین بر ضرورت تقویت همکاری ها برای امنیت مشترک دریایی، تسهیل خطوط تجارت دریایی، حفظ ثبات و امنیت دریانوردی تاکید کردند.

اداره کل گارد ساحلی کویت در ژانویه گذشته یک شناور چند ماموریتی که کار جست وجو و نجات را برعهده دارد و همچنین یک شناور دیگر برای شناسایی و تحقیقات در مورد امنیت دریایی که هر ۲ ساخت وزارت این کشور است را با هدف تقویت توانمندی های دریایی به آب انداخته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی