Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@10:11:29 GMT

خطر طغیان رودخانه هنوز رفع نشده است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۵۰۶

خطر طغیان رودخانه هنوز رفع نشده است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: هنوز خطر طغیان رودخانه زاینده رود برطرف نشده است، اما امیدواریم تا فردا صبح شرایط به حالت عادی باز گردد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: حجم زیادی از آب‌ باران در حال رسیدن به شهر اصفهان است که اقدامات پیشگیرانه با بسیج تمام امکانات و نیروها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری همچنان در حالت آماده باش هستند، افزود: تمام محل‌های تجمع مسیر رودخانه از جمله مجموعه ناژوان تخلیه و تاسیسات گردشگری آن تعطیل شده و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی برای شهر اصفهان اتفاق نیفتاده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در سایر محل‌های تجمع در مسیر زاینده رود با بکارگیری نیروهای شهرداری واطلاع رسانی وسیع، هشدارهای لازم به شهروندان و مسافران نوروزی مبنی بر عدم حضور و تجمع داده شده که خوشبختانه در این راستا مسافران و شهروندان همکاری خوبی داشتند و تاکنون مشکل خاصی رخ  نداده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زاینده رود سیل شهر اصفهان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، منصور شیشه‌فروش با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان نسبت به هشدار سطح نارنجی و ورود سامانه همرفتی بارش به استان اصفهان، گفت: از بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه در تمامی مناطق استان اصفهان شاهد بارش باران، وزش تندباد، طوفان لحظه‌ای و کاهش نسبی دما خواهیم بود که شدت بارشهای رگباری باران و تندباد در مناطق شمال شرق ومرکز استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: شدت بارشهای رگباری باران در روز سه‌شنبه تا اوایل روز چهارشنبه در شهرستانهای نایین، اردستان، خورو بیابانک، ورزنه، نطنز، اصفهان، لنجان، فلاورجان، شهرضا،دهاقان، ورزنه و مناطق از انارک مانند بادرود وچوپانان خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و ابگرفتگی معابر شهری و روستایی شد و افزود: اداره راهداری، شهرداریها، پلیس راه،جمعیت هلال احمر،شرکتهای آزادراهی، شرکتهای امداد خودرو، اورژانس، شرکتهای گاز،آب، برق، آب منطقه ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها آمادگی لازم جهت خدمت‌رسانی را دارند.
شیشه فروش با تاکید بر اینکه وزش تند بادهای موقتی، سیلابی شدن مسیلها به کاهش میدان دید منجر خواهد شد، گفت: لزوم استقرار تجهیزات امدادی و کنترل سیل، آماده بکار بودن ماشین آلات در معابر شهری و روستایی و جاده ها راهدارخانه ها، پایگاههای امدادی شهری و روستایی

وی ادامه داد: تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطراری از دیگر اقدامات پیشگیرانه برای مواجه با بارشهای همرفتی خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد که از سفرهای غیر ضروری در محورهای سیل گیر جلوگیری کنند و افزود:اجرای طرحهای کاهش خطر با استحکام بخشی به سازه های ناپایدار، تابلوها، داربستها در برابر تندبادهای موقتی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده است.

شهروندان در مسیلها و مسیر رودخانه های فصلی توقف نکنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان بر پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در جاده ها تاکید کرد و گفت: توصیه می شود که شهروندان در مسیلها و رودخانه های فصلی توقف نکنند و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به پیشگیری و کنترل ابگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها، تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل اقدامات لازم را انجام دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898269

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ها می‌شود
  • مکان آرامستان‌های جدید تهران مشخص شد؟