Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار آخر گروه C رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو بین دو تیم ملی فوتبال امید ایران و عراق برگزار شد که در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول این بازی تقریباً متعادل پیش رفت و هر یک از دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم این بازی هم متعادل پیش رفت و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما بازهم شاگردان کرانچار نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

با نتیجه بدست‌آمده، عراق با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت و ایران با تفاضل گل کمتر دوم شد و شاگردان کرانچار باید منتظر بازی‌های دیگر گروه‌های این رقابت‌ها باشند تا تکلیف صعودشان مشخص شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی رقابت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند

تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است، مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مهدی کریمی یک بار و سعید احمد عباسی دو بار گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند. شاگردان مجید مرتضایی هم که اولین دوره حضورشان در این مسابقات را پشت سر می گذارند، یکی از گل‌ها را توسط مهران غلامی پاسخ دادند. 

در دیگر دیدار گروه چهار، کویت و بحرین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند. امروز در بازی‌های گروه سوم، تاجیکستان با دو گل کره جنوبی رو مغلوب کرد و تیم‌های ژاپن و قرقیزستان به مصاف هم رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو