Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@19:17:10 GMT

عکس/ حاج حسین یکتا و هلالی در آق قلا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۶۳۲

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند