Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:59:55 GMT

آماده باش ۵۱۸ تیم بسیج جامعه پزشکی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۶۳۸

آماده باش ۵۱۸ تیم بسیج جامعه پزشکی

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از آماده باش ۵۱۸ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی در کشور خبر داد.

«رضا عالی زاده» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد امداد رسانی به مناطق زلزله زده گفت: از زمان آغاز بحران بسیج جامعه پزشکی گلستان و مازندران فعالیت خود را در مناطق سیل زده اغاز کردند و مناطق سیل زده تحت پوشش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی افزود: در تمام مناطق شمال و جنوب تیم های درمانی بسیج جامعه پزشکی در قالب ۵۱۸ تیم پزشکی( در هر شهر ۵ تیم ) فعال هستند.

عالی زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰ تیم بسیج جامعه پزشکی اماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام شوند اما هنوز هیچ یک از مناطق سیل زده اعزام نیاز نکردند و تیم های حاضر در هر استان پاسخگوی نیاز پزشکی این مناطق هستند.

عالی زاده تصریح کرد: در طی ۶ روز گذشته ۳۰۰ میلیون تومان دارو به استان گلستان و ۱۵۰ میلیون تومان به استان مازندران ارسال شده است.

وی گفت: تاکنون بالغ بر ۱۵۰۰ فقره خدمات مختلف پزشکی و پرستاری به این مناطق ارایه شده است.

 مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: از ابتدای بحران بیمارستان صحرایی سپاه به عنوان بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور در استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از مناطق سیل زده اعضای بسیج به صورت خودجوش از هزینه شخصی خود و به شکل مردمی  غذای  خشک کودکان را تامین کردند و این موضوع نشاندهنده همدلی و همبستگی میان مردم است.

وی گفت: در حال حاضر تمام ۵۱۸ تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی در تمام شهرها آماده باش هستند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب شیراز سیل شیراز سیلاب خبرگزاری شبستان مسافران نوروزی سیل گلستان خسارت سیلاب بسیج جامعه پزشکی آماده باش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان