Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال امید ایران در دیدار مقابل عراق با نتیجه تساوی متوقف شد تا صعودش به مرحله نهایی انتخابی المپیک به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش مهر، تیم فوتبال امید ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی المپیک از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم امید عراق رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم عراق با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر ‏‬ به صورت مستقیم به مرحله نهایی انتخابی المپیک که در کشور تایلند برگزار خواهد شد، صعود کرد. تیم ایران هم باید منتظر نتایج سایر مسابقات باشد. چهار تیم برتر که در رده دوم جدول گروه‌های ۱۱ گانه قرار دارند هم به مرحله نهایی راه می‌یابند.

ایران که برای صعود به مرحله نهایی در این مسابقه فقط باید پیروز می‌شد، با ترکیب معراج اسماعیلی، امید نورافکن، علیرضا آرتا، محمد مسلمی پور، حسین ساکی، سینا زامهران، مهدی مهدی خانی (ابوالفضل رزاق پور)، رضا شکاری (وحید نامداری)، مهدی قائدی، رضا جبیره و امیر روستایی (محمدرضا آزادی) به زمین رفت.

برتری ایران در نیمه نخست نسبت به عراق کاملاً محسوس بود بخصوص در ۱۰ دقیقه ابتدایی که ایران صاحب دو موقعیت گلزنی شد. هرچند در ادامه نیمه اول، بازی به تعادل کشیده شد اما در دقایق پایانی بازهم این تیم ایران بود که فشار زیادی برای گلزنی روی دروازه عراق وارد کرد. با این حال دروازه بان عراق عملکرد خوبی داشت و مانع بازیکنان ایران شد.

عراقی‌ها که با یک تساوی هم به مرحله نهایی صعود می‌کردند، در نیمه نخست اتلاف وقت زیادی داشتند اما داور مسابقه فقط دو دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

زلاتکو کرانچار سرمربی ایران در نیمه دوم وحید نامداری و محمدرضا آزادی را وارد زمین کرد تا به خط حمله تیمش نفس تازه ای بدهد. همانند نیمه اول، ایران در این نیمه هم چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، فشار حملات ایران هم بیشتر می‌شد.

شاید بهترین موقعیت ایران در نیمه دوم را بتوان ضربه سر وحید نامداری دانست. نامداری در دقیقه ۸۷ توپ ارسالی مسلمی پور را با اختلاف بسیار کم به اوت زد تا دست ایران از رسیدن به گل کوتاه بماند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی