Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، تیم‌های امید ایران و عراق از مرحله مقدماتی مسابقات المپیک 2020 در قاره آسیا از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان کرانچار در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در باز کردن دروازه تیم عراقی ناکام بودند.

این سومین دیدار امیدهای ایران و عراق بود و دو تیم به امتیاز 7 رسیدند اما عراقی‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر با صدرنشینی صعود کردند و امیدهای ایران در مکان دوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیدهای ایران در بازی اول خود 3 بر یک ترکمنستان را مغلوب کردند و در دیدار دوم خود یمن را با 3 گل شکست دادند.

شاگردان کرانچار برای صعود به مرحله بعد باید در انتظار نتایج سایر تیم‌ها در گروه‌های دیگر بماند تا به عنوان بهترین تیم دوم به مرحله بعد راه یابد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در شرایط بازی از ساعت ۱۴ امروز پنج‌شنبه در یک رقابت تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل پاس همدان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه دوستانه موفق شد با گل‌های علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره به پیروزی سه بر صفر مقابل پاس همدان دست پیدا کند.

تمرینات تیم آلومینیوم اراک که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بود، طی چهار روز گذشته مجددا پیگیری و ادامه پیدا کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ ماه) در مسابقه معوقه لیگ‌برتر به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی