Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کنعانی ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی در تبریز گفت: همه انبارهای امداد و لجستیک این جمعیت درگیر سیل شمال کشور است و اقلامی همچون پتو، زیرانداز و کنسرو به سیل‌زدگان گلستان ارسال شده است.

وی افزود: جیره ۷۲ ساعته به همراه ۳ هزار بسته مواد غذایی به صورت خشک بارگیری و به شمال کشور ارسال شده و در خصوص خود استان نیز مشکل خاصی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی سپس ادامه داد: از فردا جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه در برف و کولاک شدید آذربایجان شرقی طی دو روز اخیر، ۲۵۴۵ نفر حادثه دیده بودند که برای ۱۴۰۰ نفر امداد رسانی شد و ۵۰۰ اسکان موقت هم توسط هلال احمر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین ۱۱۰ عملیات امداد و نجات در استان انجام شده است، گفت: ۴۱۵۹ امداد رسانی در این عملیات‌ها صورت گرفت که ۶۳ نجات یافته و ۷۴۴ نفر هم اسکان موقت انجام شد که بیشترین مورد اسکان مربوط به برف و کولاک جاده‌ای بود.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان باید سرعت مطمئنه را در شرایط آب و هوایی خاص رعایت کنند، ادامه داد: بیشترین حوادث جاده‌ای استان در عوارضی بزرگراه تبریز- زنجان و محورهای بستان آباد و میانه بوده است.

کد خبر 4576388

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سوران ایوبی اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف شناسایی و معدوم و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت بوکان بیان کرد: همچنین در ایام نوروز پنج هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب شرب، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه های آبرسانی و پنج هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین جاری با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد