Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با  خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در ایام نوروز گفت: همزمان با ایام نوروز، 700 جهادگر استان مرکزی در قالب 45گروه جهادی آتش به اختیار در نقاط محروم استان مرکزی به ولی نعمتان خود در نقاط محروم خدمت‌رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی 470گروه جهادی شناسنامه دار جغرافیا محور در قالب اقشار مختلف در شهرها و روستاهای مختلف سازماندهی شده اند، افزود: این گروه‌های جهادی در طول سال و به فراخور زمانی مختلف در زمینه عمرانی، آموزشی، پزشکی، فرهنگی، اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به مردم نقاط محروم استان ارائه خدمات می‌کنند.

وی اردوهای جهادی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: گروه های جهادی سفیران کار و تلاش محسوب می‌شوند و وجود این سرمایه ارزشمند در استان به عنوان یک پتانسیل بی‌بدیل و الهی می توانند در حل بسیاری مشکلات راهگشا باشد.

محترمی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال هم در شهرستان های مختلف اقشار بسیج مساجد، طلاب، پزشکی، مهندسین، دانشجویی و... در قالب 45 گروه جهادی از 20 اسفند تا پایان نوروز در بازه های زمانی مختلف تلاش می کنند سال جدید خود را در مسیر خدمت به مردم آغاز نمایند و باری از دوش محرومان بردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این گروه های جهادی در زمینه احداث و مرمت منازل افراد بی بضاعت، بهسازی و تکمیل مدارس، انتقال آب کشاورزی، مرمت مساجد، خدمات فرهنگی، تیم های بهداشتی و پزشکی و... مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۲۵ فروردین سال جاری، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به استان کردستان سفر کرده‌اند که از این میزان سه میلیون نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، منصور مهرزاد شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وهشتم_ در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: کردستان یکی از استان‌های برتر کشور در ایام نوروز بود و به عنوان سومین استان مقصد گردشگری کشور معرفی شد.

وی افزود: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۲۵ فروردین سال جاری، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به استان کردستان سفر کرده‌اند که از این میزان سه میلیون نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان ادامه داد: در مدت مذکور ۶۱۵ هزار نفر نیز در استان اقامت داشته‌اند که شاهد رشد خوبی در این بخش بودیم.

مهرزاد با اشاره به وجود پنج هزار و ۵۰۰ تخت هتلی فعال در کردستان، اضافه کرد: میزان اسکان استان را تا ۴۱ هزار نفر نیز می‌توانیم افزایش دهیم‌.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه کردستان در بخش زیرساخت‌های اقامتی و اسکان دارای کمبودهایی است سرمایه‌گذاری در این بخش فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران و توسعه گردشگری استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان تصریح کرد: امسال شاهد کاهش ورود مسافر حتی تا ۲۵ درصد نیز در استان‌های همجوار خود بودیم اما این کاهش در کردستان سه درصد بود.

مهرزاد از وجود یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی در استان خبر داد و گفت: منظر فرهنگی هورامان یک اثر ثبت جهانی استان کردستان است و درصدد ثبت جهانی روستای پالنگان و غار کرفتو دیواندره نیز هستیم.

وی افزود: در این راستا مراسم هزار دف روستای پالنگان کامیاران قرار است ساعت چهار بعدازظهر روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار شود که برای سنوات آتی نیز این مراسم هر سال در این روز به صورت ثابت برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان به ثبت ملی پنج رویداد فرهنگی استان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: مراسم عروسی پیرشالیار، کومسای، نوروز پالنگان، نوروز سنندج و جشنواره توت فرنگی شیان سال قبل ثبت ملی شدند.

مهرزاد خاطرنشان کرد: ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات صنایع دستی نیز به صنعتگران فعال استان پرداخت شده است که این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 745273

دیگر خبرها

  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • کشف بیش از 521 تن گوشت فاسد در تعطیلات نوروز
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳