Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از عملکرد تیم امید گفت: فکر می‌کنم با این نتایج، تیم امید به دور بعدی صعود کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال امید ایران مقابل عراق گفت: تیم امید خیلی خوب بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. ایران ۹۰ دقیقه عراق که بهترین تیم آسیا است را تحت فشار گذاشت و ۹۰ دقیقه حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی من مثبت است و من از همه آن‌ها بابت زحمتی که کشیدند، تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امروز پیش از بازی به بازیکنان امید پاداش دادیم و از آن‌ها تشکر کردیم. فکر می‌کنم با نتایج رقم خورده ایران به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

وی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و احتمال گذشت فیفادی بعدی گفت: سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب می‌شود. یکی از فیفا‌دی‌ها رفت و شما نگران نباشید!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاج فدراسیون فوتبال عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت

لیورپول ممکن است با سرمربی هلندی و موفق فاینورد قرارداد امضا کند

طرفداری | احتمال معرفی شدن آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در لیورپول قوت گرفته است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود. اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد. باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت. رومانو می گوید در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد. 

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی