Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اقدامات و همراهی سازمان متبوع خود در یاری به استان‌های آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اظهار تأسف نسبت به از دست دادن تعدادی از هموطنان عزیزمان در پی سیل‌های روزهای اخیر و خسارات به وجود آمده، از اقدامات و همراهی سازمان متبوع خود در یاری به استان‌های آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از هماهنگی‌های به عمل آمده با فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان و با همکاری خیرین محدوده منطقه، نخستین محموله کمک‌های غیر نقدی منطقه آزاد انزلی به مناطق سیل‌زده ظرف ساعت‌های آتی ارسال می‌شود، اظهار داشت: این محموله شامل مقادیر قابل توجهی پتو، زیر انداز، بسته لوازم بهداشتی و مواد شوینده، البسه، کمپوت، کنسرو، مواد غذایی، آب معدنی و ... است که از سوی سرمایه‌گذاران و خیرین منطقه جمع آوری شده و برای هموطنان عزیزمان در استان‌های سیل‌زده شمالی ارسال می‌شود.

رضا مسرور با تاکید بر این نکته که تمامی بخش‌های امدادی، خدماتی و ماشین‌آلات سنگین راهداری و کمک‌رسانی این سازمان برای هر گونه همکاری با نهادهای مسئول استان و کشور در حال آماده‌باش است، تصریح کرد: روند دریافت کمک‌های مردمی و فعالین اقتصادی بخش خصوصی تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند جهت اهدای کمک ‌های خود برای جبران خسارات سیل ‌زدگان کشور به مکان تعیین‌شده برای جمع‌آوری کمک‌ها از سوی این سازمان، واقع در غرفه شماره ۳۰۸ مجتمع کاسپین واقع در فاز تجارت و گردشگری این منطقه اقدام کنند تا در اسرع وقت جهت اهداء به هموطنان سیل‌ زده به آن مناطق منتقل شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش خصوصی سرمایه سیل گردشگری مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ماکو در بازدید از مدرسه شیخ فضل الله نوری ماکو و مدرسه روستای کوسج از ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو خبرداد و گفت: قرارداد بازسازی و نوسازی مدرسه شیخ فضل الله نوری ماکو و مدرسه روستای کوسج امضا شد.

 

مهدی عبداله زاده با اشاره به اهداف شکل گیری مناطق آزاد و با تاکید بر تسریع در انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی در منطقه به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان منطقه آزاد ماکو، از ابلاغ قرارداد بازسازی و نوسازی مدرسه شیخ فضل الله نوری ماکو و مدرسه روستای کوسج خبر داد، که پس از اتمام مدارس عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

 

وی افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای عمران و آبادانی و ارائه خدمات عمومی با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی به صورت مشارکتی این دو پروژه را اجرا می کند.

وی سهم سازمان منطقه آزاد ماکو را در این دو پروژه ۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • جلسه ارکان جشنواره و سازمان‌های همکاری اقتصادی اکو؛ 28 اردیبهشت
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • ایران سلاح به کرانه باختری ارسال می‌کند | تل‌آویو یکی از این محموله‌ها را توقیف کرده است
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد