Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:12:56 GMT

کرانچار: شلخته نبودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۷۷۴۶

کرانچار: شلخته نبودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم

سرمربی تیم ملی امید ایران معتقد است علی رغم تساوی برابر عراق، نمایش خوب و سراسر هجومی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیم‌های امید ایران و عراق در نشست خبری گفت: روند بازی به همان شکلی پیش رفت که در برنامه ما وجود داشت، اما متاسفانه در تبدیل شدن موقعیت‌ها به گل، بخت با ما یار نبود؛ با نتیجه‌ای که رقم خورد، باید تا پایان مسابقات امشب صبر کنیم تا ببینیم به‌عنوان تیم چهارم به مرحله بعد صعود می‌کنیم یا نه ولی ما تیمی بودیم که استحقاق برد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او اضافه کرد: امروز نمایش با برنامه‌ای داشتیم و تا دقیقه 70 اصلا توپی به سمت دروازه ما نیامد، اما تمام جریان بازی در اختیار ما بود و ساماندهی خیلی خوبی داشتیم؛ شلخته بازی نکردیم و با برنامه بودیم؛ اگر ما شلخته بازی می‌کردیم، چرا تا این اندازه شانس گلزنی داشتیم؛ اتفاقا خیلی صبورانه کار کردیم و فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم.

سرمربی امیدهای فوتبال ایران یادآور شد: مهدی قائدی در یک موقعیت 100 درصد گلزنی توپ را با اختلاف زیادی به اوت زد و در ادامه ضربه سر وحید نامداری در دقایق پایانی تبدیل به گل نشد که اگر این اتفاق می‌افتاد، الان شما این صحبت‌ها را نمی‌کردید.

 

کرانچار عنوان کرد: من شکایتی از بازیکنانم ندارم چراکه تا پایان مسابقه به حریف فشار وارد کردیم و ابتکار عمل داشتیم؛ اگر هم در لحظات آخر بازیکنانمان روی به بازی مستقیم می‌آوردند، در برنامه ما وجود نداشت؛ برنمه ما نفوذ از کناره‌ها بود چراکه پاشنه آشیل عراق در همان منطقه وجود داشت؛ البته داور هم یک پنالتی به سود ما نگرفت.

زلاتکو کرانچار(سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی

به گزارش "ورزش سه"، الهلال که فصل فوق العاده ای را سپری کرده بود و پس از 33 پیروزی متوالی در مسابقات رسمی، امیدوار بود تا بتواند با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا پنجمین قهرمانی خود در سطح قاره را جشن بگیرید، با سد بزرگی به نام العین روبرو شد و پس از شکست سنگین در امارات، نتوانست نتیجه را در بازی برگشت جبران کند و از دور مسابقات کنار رفت.

شوک بزرگ و 45 دقیقه ای که العین و سفیان رحیمی در استادیوم هزاع بن زاید به الهلال وارد کردند، باعث نابودی این تیم شد. جایی که شاگردان هرنان کرسپو در همان نیمه نخست سه مرتبه موفق به گلزنی شدند و بار خود را برای حضور در فینال بستند. هر چند که الهلال دو گل در نیمه دوم آن بازی به ثمر رساند اما پیروزی 4 بر 2 العین باعث شد تا آبی های ریاض در بازی برگشت کار سختی داشته باشند.

پنالتی که ثانیه 48 بازی برگشت به سود الهلال اعلام شد، امید هواداران این تیم را برای کامبک افزایش داد ولی نماینده امارات بسیار پرتلاش تر بود و در نهایت پیروزی دو بر یک الهلال هم باعث نشد نتیجه بازی رفت جبران شود و این تیم هرنان کرسپو بود که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی پنج بر چهار راهی بازی فینال شد.

در این مسابقه الهلال موقعیت های بسیار زیادی را هدر داد اما بدون شک مهمترین آنها در دقیقه 90+9 بود، جایی که در میان ناباوری همگان، ستاره صربستانی این تیم که یکی از موثرترین بازیکنان الهلال طی فصل جاری بوده، نتوانست مقابل دروازه خالی گلزنی کند.

در آخرین موقعیت بازی بود که یاسر الشهرانی در موقعیتی مشکوک، توپ را به روی دروازه ارسال کرد. در ابتدا تصور می شد که توپ از خط عرضی عبور کرده و به بیرون رفته است و به همین دلیل بود که خالد عیسی سنگربان العین و مدافعان این تیم به هوای اوت شدن توپ، تلاشی برای تصاحب توپ انجام ندادند.

درست در لحظه ای که توپ بالای سر خالد عیسی آمد، او واکنش بسیار بدی از خود نشان داد و با یک دفع عجیب، توپ را مقابل ساویچ انداخت اما این بازیکن با ضربه ای عجیب به زیر توپ، آن را به آسمان کوبید تا این موقعیت طلایی در میان تعجب همگان از دست برود.

ساویچ که به دلیل عملکرد خوبش در این فصل حسابی مورد توجه هواداران الهلال قرار گرفته بود، از شب گذشته تاکنون به یکی از عوامل حذف تیمش تبدیل شده است. بازیکنی که هواداران به دلیل خوشحالی های بعد از گل او و اصطلاحا چرب کردن سبیل، از محبوبیت بالایی برخوردار بود، حالا در وضعیت متفاوتی قرار گرفته است.

فرصتی که ساویچ از دست داد، شباهت زیادی به گل دوم گوستاوو بلانکو به مس رفسنجان داشت. جایی که حامد لک نیز مانند خالد عیسی تصور می کرد که توپ از خط عرضی عبور کرده ولی چنین نبود و برخلاف ساویچ، بلانکو موفق شد از موقعیت به دست آمده نهایت بهره را ببرد.

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم