Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع سرمربی تیم ملی فوتبال امید از عملکرد تیمش!

طرفداری- زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل عراق در بازی سوم مرحله گروهی انتخابی المپیک اظهار داشت اگر ما شلخته بازی می‌کردیم چطور این همه شانس گل ایجاد کردیم؟ اتفاقاً خیلی صبورانه بازی می‌کردیم و چند موقعیت بسیار خوب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار مقابل عراق گفت:

مسابقه به سمتی پیش رفت که ما برنامه داشتیم. بخت یارمان نبود تا فرصتهایمان گل شود باید تا پایان امشب برای مشخص شدن تیم صعود کننده صبر کنیم اما تیمی که استحقاق برد را داشت ما بودیم.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه آیا فقط قرار است تیم امید در مسابقات حاضر شود یا اینکه برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای دارد، عنوان کرد:

نظر من با شما متفاوت است، ما امروز بازی با برنامه‌ای انجام دادیم و تا دقیقه ۷۰ دروازه‌بان ما دیده نشد و تماماً بازی در اختیار تیم ما بود، اتفاقاً ما سازماندهی خیلی خوبی داشتیم و با برنامه بودیم.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به سوال همان خبرنگار که اعلام کرد چرا تیم ایران شلخته بازی می‌کرد، تصریح کرد:

نظر من با شما متفاوت است، اگر ما شلخته بازی می‌کردیم چطور این همه شانس گل ایجاد کردیم؟ اتفاقاً خیلی صبورانه بازی می‌کردیم و چند موقعیت بسیار خوب داشتیم. یک موقعیت ۱۰۰ درصد مهدی قائدی با اندک اختلاف راهی اوت شد، ضربه سر وحید نامداری در دقایق پایانی اگر گل می‌شد دیگر این حرف‌ها مطرح نبود. من شکایتی از بازیکنانم ندارم و تا آخرین لحظه به حریف فشار آوردیم و ابتکار عمل را در اختیار داشتیم، اگر هم در لحظات آخر بازیکنان رو به بازی مستقیم آوردند این خواسته ما نبود. ما می‌خواستیم از کناره‌ها کار کنیم و پاشنه آشیل عراق همان جا بود. همچنین داور یک پنالتی باید اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)