Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی روز 9 آوریل و در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تاتنهام قرار خواهد گرفت.

طرفداری - آندره آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا، از منچسترسیتی به عنوان یکی از تیم های مشتاق موفقیت در لیگ قهرمانان امسال نام برد. منچسترسیتی امسال و تاکنون فصل درخشانی را تجربه کرده است و تا همین حالا برای کسب چهارگانه شانس خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتیزن ها در حال حاضر قهرمان لیگ کاپ شده اند، در کورس رقابت با لیورپول برای کسب قهرمانی در لیگ برتر ابتکار عمل را در دست دارند و در نیمه نهایی جام حذفی باید در مقابل برایتون حضور پیدا کنند. منچسترسیتی همچنین در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی از لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تاتنهام برود که این بازی پیچیدگی های منحصر به فرد خود را نیز دارد چرا که بازی با منچسترسیتی دومین بازی تاتنهام در ورزشگاه جدیدش خواهد بود. حضور در تمامی رقابت ها برای سیتیزن ها یک موقعیت گره دار و سخت خواهد بود چرا که آنها باید در طی 30 روز 9 بازی انجام دهند و در صورت عبور از سد تاتنهام، آن ها باید در 33 روز 10 بازی انجام دهند.

به گزارش ManchesterEveningNews، ماه سختی در انتظار سیتیزن هاست چرا که آن ها باید در سه جبهه متفاوت به رقابت بپردازند. سیتیزن ها در این ماه سخت،سه بازی با تاتنهام انجام خواهند داد  و همچنین در لیگ برتر در دربی منچستر باید به مصاف منچستریونایتد نیز بروند. با این حال و با توجه به بازی های سختی که پیش روی سیتیزن ها قرار دارد آندره آ پیرلو، کسی که دو بار با آث میلان موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان شده است هنوز به این موضوع باور دارد که منچسترسیتی در کنار تیم سابقش یوونتوس قدرتمندترین مدعیان در راه کسب لیگ قهرمانان اروپا هستند. پیرلو که 872 مرتبه در طول دوران حرفه ای خود سابقه بازی دارد در مصاحبه با  La Gazzetta Dello Sport، گفت:

باشگاه های بزرگ  هنگام آماده شدن برای بازی ها باید تمام جزئیات را در نظر بگیرند. آن ها (منچسترسیتی) به اندازه کافی قدرتمند هستند تا بتوانند برنده شوند و در غیر این صورت در فینال مادرید حضور نخواهند داشت. من فکر می کنم که یوونتوس قدرتمندتر از بارسلونا است و این در حالی است که منچسترسیتی می تواند بیشتر از این ها چالش برانگیز باشد.

منچسترسیتی باید در تاریخ 9 آوریل و در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تاتنهام به مصاف این تیم برود. بازی برگشت 17 آوریل در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید با گزارش عربی حفيظ دراجی (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (44.9MB)

دیگر خبرها

  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید با گزارش عربی حفيظ دراجی (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم