Web Analytics Made Easy - Statcounter

درافشانی گفت: تمامی عواید حاصل از فروش بلیط در دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی در قزوین برای همه عزیزانی که دچار حادثه سیل شدند، اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد درافشانی» در دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی که امشب (سه شنبه ۶ فروردین) در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی استان های کشورمان، با خانواده هایی که در سیل اخیر دچار حادثه شدند، همدردی کرده و ان شاالله با مساعدت مسئولان و کمک های امدادی این حادثه را پشت سرگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: امروز برای همدردری با این عزیزان، به دستور شهردار قزوین برنامه های شاد را در این جشنواره کمتر کردیم و تمامی عواید حاصل از فروش بلیط دومین جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی برای همه عزیزانی که دچار حادثه سیل شدند، قرار دادیم و عواید فروش بلیط ها به این عزیزان اختصاص می یابد.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی عنوان کرد: ۴۵  روز مانده به عید نوروز، برنامه جشنواره را آغاز کردیم و با توجه به استقبال مردم، دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی را برگزار کردیم و با توجه به گستردگی کار، اقدامات لازم با همکاری دستگاه های مختلف شروع شد و ان شاالله برای شب های آینده برنامه های گسترده و میهمانان ویژه ای را در این جشنواره داریم.

 

درافشانی اعلام کرد: یکی از اهداف این جشنواره در حوزه نشاط اجتماعی است و این امر برای هم میهنان و همینطور ساکنان شهر قزوین رقم می خورد و همچنین نسل امروز با این آیین ها و آداب و رسوم آشنا می شوند و ما با برگزاری این جشنواره توانسته ایم نشاط اجتماعی در سطح شهر ایجاد کردیم.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این جشنواره، در تمامی نواحی منفصل شهری و کم برخوردار هم برنامه جنگ شادی، اتوبوس کتاب و غیره برگزار می شود و همه برنامه ها با نگاه فرهنگ شهروندی است.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: در این جشنواره استان های گلستان، کردستان، ایلام، اردبیل و خراسان جنوبی میهمان ما هستند و برنامه اجرا می کنند و سپس تعدادی دیگر از استان ها میهمان ما بوده اجرای برنامه خواهند داشت و ازویژگی ها این جشنواره این است، برنامه هایی که توسط استان ها اجرا می شود در سطح ملی است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب سیلاب سیل شیراز شیراز سیل زدگان خسارت سیلاب گلستان مراسم اعتکاف جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی فروش بلیط سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرژرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

دیگر خبرها

  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود