Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@22:05:06 GMT

سیل شیراز 107 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۰۲۸

سیل شیراز 107 مصدوم داشت

دکتر محمد جواد مرادیان، شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد قابل توجهی از این مصدومان به شکل سرپایی مداوا و تعدادی نیز برای ادامه درمان به بیمارستان های نمازی، شهید رجایی، شهید دستغیب و شهید فقیهی منتقل شدند.
وی اظهار داشت: از مجموع مصدومان بستری شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز هنوز 20 نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادیان اضافه کرد: برابر اعلام پزشکی قانونی، در جریان سیل شیراز 18 نفر نیز جان خود را از دست دادند که البته در مقطعی تعداد فوتی ها 19 نفر اعلام شد که پس از بررسی مشخص شد که یک نفر از فوتی ها ارتباطی با سیل نداشته است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: به رغم تاکیدها و توصیه هایی که طی روزهای اخیر شده برخی از شهروندان با حضور در حاشیه روخانه ها، مسیل ها و محل هایی که سیل در آنجا جریان دارد اقدام به تهیه عکس یا فیلم می کنند و جان خود را در معرض خطر قرار می دهند.
وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آینده نیز بارش باران در استان خواهیم داشت، لذا به شهروندان توصیه می شود که از تجمع از مسیر عبور سیل و کنار روخانه ها و مسیل ها خودداری کنند چرا که جریان آب ممکن است به دلیل بارش شدید در بالا دست به شکل غافل گیر کننده ای سرعت گیرد و موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر شود.
مرادیان، همراهی، همکاری و اطلاع رسانی رسانه های استان در جریان سیل شیرازو دیگر شهرستان های فارس را بی نظیر و تحسین برانگیز دانست و ادامه داد: اقدام به موقع و اطلاع رسانی دقیق سبب شد که جلو شایع پراکنی ها و انتشار اخبار کذب در شبکه های مجازی گرفته شود.
6122 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران درمان سیل فوریت های پزشکی مراکز درمانی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان