Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:16:07 GMT

فعالیت ١٨ تیم امداد و نجات در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۰۳۱

فعالیت ١٨ تیم امداد و نجات در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خصوص آخرین اقدامات امداد و نجات برای نجات مردم از خطر سیل در استان کرمانشاه اظهار کرد: خانه‌هایی که بر اثر ورود سیلاب دچار آسیب شده بودند، با حضور امدادگران تخلیه و خانوارهای حاضر به نقاط امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: از روز گذشته در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصر شیرین، هرسین، گیلان غرب و سر پل ذهاب به بیش از ١٩٠ خانوار امدادرسانی شده و علاوه بر ارائه اقلام امدادی، خانه‌های این افراد با لجن کش تخلیه و افراد خانوارها نیز به نقاط امن منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهونی با اشاره به وسعت سیل در سر پل ذهاب و آسیب پذیری خانواده‌های این شهرستان به لحاظ وقوع زلزله سال گذشته، اضافه کرد: در سر پل ذهاب دو اردوگاه سرپوشیده با استعداد پذیرش ١۶٠ خانوار توسط امدادگران برپا و خانوارهای آسیب دیده به سرعت از نقاط ناامن تخلیه و به این اردوگاه‌ها منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: به خانوارهای آسیب دیده پتو، بسته غذایی، آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز ارائه شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ١٨ تیم عملیاتی هم اکنون در سر پل ذهاب فعال هستند، تاکید کرد: در تمامی سطح استان آماده‌باش اعلام شده و امدادگران در ١٧ پایگاه جمعیت در سطح استان به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند.

لهونی تاکید کرد: هیچ مشکلی در تأمین اقلام و وسایل مورد نیاز وجود ندارد و آمادگی‌های لازم در استان وجود دارد.

کد خبر 4576397 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: قصر شيرين هرسین گیلانغرب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر کرمانشاه خسارات سیلاب قصرشیرین کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فجر خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور شهرکرد به بروجن روبه‌روی کارخانه سیمان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فجر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه

مثنوی با اشاره به برجا ماندن سه مصدوم در این حادثه جاده‌ای، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه اقدامات پیش بیمارستانی را برای مصدومان انجام دادند و آنها را به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب