Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور خوزستان از مسدود شدن و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در بخش‌هایی از جاده ساحلی غربی و شرقی اهواز خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ منصور جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت سیلاب‌ها و بارندگی و احتمال ورود بیشتر آب به رودخانه کارون از بالادست و طغیان رودخانه، بر اساس مصوبات شورای ترافیک و مدیریت بحران خوزستان تصمیم گرفته شد قسمت‌هایی از جاده ساحلی غربی و شرقی اهواز که پل وجود دارد، مسدود شده و تردد وسایل نقلیه از این نقاط از ظهر امروز ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ممنوعیت تردد در جاده ساحلی غربی و شرقی تا زمان کنترل سیلاب‌ها ادامه دارد.
جمشیدی اظهار کرد: از مسافران و مردم می‌خواهیم خودروهای خود را در جاد‌ه‌های ساحلی اهواز پارک نکنند. همچنین از این جاده تردد نکنند.
وی با بیان اینکه در بالادست بارندگی شدیدی بوده و سیلاب‌های سنگینی در راه است، گفت: همه ورودی‌ها به پارک‌های ساحلی اهواز مسدود شده است و مردم نباید در این مسیرها توقف کنند. همچنین رانندگان با احتیاط رانندگی کنند تا به نیوجرسی‌هایی که جهت مسدود شدن جاده ساحلی در مسیر قرار داده شده‌اند، برخورد نکنند.
رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد: سیلاب به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و باید از حادثه‌ای که در شیراز رخ داد درس عبرت گرفته شود و در حاشیه رودخانه‌ها توقف نشود.
وی افزود: اکنون ظرفیت سدهای خوزستان تکمیل است و خطرهای بالقوه‌ای وجود دارد که باید مردم به این موارد دقت کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیرو‌های مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی  ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرز‌های میهن اسلامی  به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیرو‌های مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند