Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:09:15 GMT

دو امدادگر در سیل گمیشان مفقود شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۱۲۵

دو امدادگر در سیل گمیشان مفقود شدند

به گزارش سه شنبه شب خبرنگار اعزامی از محل حادثه این قایق پس از واژگونی به بدنه بتنی مربوط به یک پل برخورد و به شدت آسیب دید و تمام سرنشینان آن به داخل آب سقوط کردند.
بر پایه این گزارش نیروهای سپاه، هلال احمر و تکاوران مستقر در منطقه بلافاصله وارد عمل شده و 15 نفر را نجات دادند که اغلب آنها مجروح و مصدوم شده اند و حال یک نفر نیز وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باوجود تلاش امدادگران هنوز دو نفر از سرنشینان قایق مفقود هستند.
سیدعلی رضا حسینی معاون فرماندار گمیشان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: برابر اطلاعات واصله بیشتر سرنشینان این قایق را بومیان منطقه و تعدادی از امدادگران حاضر از سایر شهرستان‌ های استان گلستان تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: به دلیل تردد زیاد و ازدحام جمعیت و بعضا استفاده بیش از ظرفیت قایق ها امروز چند حادثه مشابه دیگر هم رخ داد که هیچ یک از آنها تلفات و حتی مصدوم نداشت.
معاون فرماندار گمیشان ابراز امیدواری کرد با جستجوی بیشتر دو مفقود این حادثه نیز پیدا شوند.
شهرستان ساحلی گمیشان در غرب استان گلستان اکنون در محاصره سیل و بخشی از آن به زیر آب رفته است.
7333/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان سیل هلال احمر مفقود گمیشان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن قرن: بیلبائو تا صبح نخوابید

دیروز یک میلیون نفر قهرمانی اتلتیک در کوپا دل ری را به شکلی ویژه در شهر بیلبائو جشن گرفتند. جشنی که ۶ ساعت ادامه داشت. پس از ۴۰ سال شاهد جشن "گابارا" بودیم (گابارا به قایق‌های کوچک حمل مسافر گفته می‌شود).

اگر چنین چیزی را تصور نمی‌کردید، قابل پیش‌بینی بود. بله، این بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیاست. بیش از یک میلیون نفر اتلتیک را در جشن جامی که روز شنبه مقابل مایورکا در فینال کوپا دل ری به دست آورد، همراهی کردند؛ و آنها این کار را در اطراف رودخانه معروف شهر، در مسیر گچو تا تالار شهر بیلبائو انجام دادند. تمام شهر چشم به خور دوخته بودند.

مربیان و بازیکنان اتلتیک با پیراهن‌های قرمز و سفید درست مانند پیراهن‌های قهرمانان قدیمی سال ۱۹۸۴، سفر خود را روی قایق شروع کردند. آنها از یک روز جادویی لذت بردند که برای بسیاری از هواداران از صبح زود شروع شد و در صف ایستاده بودند. 

جاده‌ها و پیاده روی در امتداد لبه خور مملو از جمعیت بود و کسی نمی‌خواست هیچ جزئیاتی را از دست بدهد. آسفالت اصلا به چشم نمی‌خورد. 

اطراف خور، تماشایی و به طرز وحشتناکی حماسی بود، به‌خصوص زمانی که ۱۶۰ قایق، از جمله حدود ۵۰ قایق امنیتی، زوروزا را پشت سر گذاشتند تا از سن مامس عبور کنند.

صد‌ها گلبرگ سرخ و سفید به یاد افرادی که در این انتظار طولانی ۴۰ ساله قهرمانی دیگر زنده نبودند، پرتاب شد. مردم آواز می‌خواندند و شعار‌های حماسی برای اتلتیک بیلبائو در همه شهر طنین‌انداز شده بود.

هیچ ساختمانی بدون پرچم اتلتیک وجود نداشت و هیچ بالکنی را نمی‌دیدید که مملو از جمعیت نباشد. همه پیراهن اتلتیک را پوشیده بودند، حتی بر روی تپه‌های کنار خور نیز افرادی بودند و بسیاری از آنها با پرچم‌های غول پیکر.

ارنستو والورده خطاب به هواداران گفت: «این جذاب‌ترین باشگاه در جهان است.» مربی اتلتیک با دوربین خود تصاویری زیبا از این جشن ثبت می‌کرد. 

کاپیتان مونیایین نیز با گرفتن بلندگو دقایقی برای مردم حرف زد که با تشویق‌های زیادی نیز همراه بود. حتی اینگو مارتینز، بازیکن سابق اتلتیک و حال حاضر بارسا نیز سوار بر یکی از این قایق‌ها بود. خاویر کلمنته و خولیو سالیناس نیز در گابارا حضور داشتند.

جشن تا پاسی از صبح ادامه داشت و مراسم ویژه در سن مامس نیز با تاخیر شروع شد. جشن خیابانی ولی انگار قرار نبود تمام شود. موسسات پذیرایی اجازه داشتند دو ساعت بیشتر از حد معمول باز باشند، بنابراین چندین هزار نفر تا سحر، سوار کشتی بودند. 

بله، این جشن قرن در اسپانیا و بیلبائو بود. به این امید که جشن بعدی ۴۰ سال دیگر نباشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • در پی وقوع سیل حداقل ۱۲ نفر کشته و ۵ نفر مفقود شدند
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • تعمیر خط انتقال روستاهای عسگرآباد و حیدرآباد شهرستان خوی
  • رونق بیشتر در مزارع پرورش میگو گمیشان با آغاز لایروبی
  • (ویدئو) جشن قرن: بیلبائو تا صبح نخوابید
  • (ویدئو) تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد
  • تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد | ۸ نفر کشته و زخمی شدند