Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:01:56 GMT

طراحی عجیب لباس فصل بعد رئال مادرید! (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۱۳۴

از همین حالا گمانه زنی ها برای لباس فصل بعد تیم های بزرگ آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای تابستان که فوتبالی برگزار نمی شود، یکی از جذابیت های مهم برای هواداران، تماشای لباس جدید تیم مورد عاقه شان است و معمولا از چند ماه قبل طراحی ها برای البسه جدید آغاز می شود.

 

فوتی هدلاینز در این زمینه پیشگام بوده و معمولا طرح های فاش شده از سوی این سایت تفاوتی با طراحی اصلی تیم های بزرگ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فوتی هدلاینز لباس سوم فصل بعد رئال مادرید را منتشر کرد که البته با واکنش منفی هواداران ایمن تیم مواجه شده است. رنگ غالب این لباس سبز نعنایی بوده و برای طراحی آستین و یقه نیز از رنگ آبی نفتی استفاده شده است که به نظر نمی رسد رنگ مورد علاقه هواداران این تیم باشد.

 

البته استفاده از رنگ های جدید در لباس سوم، امری مرسوم در تیم های اروپایی بوده و خود رئال مادرید نیز در سالهای اخیر از رنگ هایی چون قرمز، نارنجی، سبز و صورتی نیز بهره برده اما انگار سبز نعنایی، رنگ مورد نظر هواداران رئال مادرید نیست.

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل وینیسیوس جونیور به اوساسونا (اوساسونا 0-1 رئال مادرید)

گل وینیسیوس جونیور به اوساسونا (اوساسونا 0-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها