Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراج به سیل گلستان اشاره کرد و گفت: قصور و تقصیر وجود دارد و مسیرها را به کشاورزی و ساخت و سازهای بی جا و عدم لایروبی سدها تقریبا محرض است و قصور را بررسی و تقدیم رئیس قوه قضائی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«ناصر سراج» عصر امروز (سه شنبه ۶ فروردین) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شرایط سیل در استان گلستان اظهار کرد: گزارش‎های خوبی تهیه شده و فردا تقدیم رئیس قوه قضائیه قرار می‎گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: گزارش‎های ما محرمانه است و قطعا مواردی وجود داشته خیلی از پل ها جلویش بسته بود و نهال کاری کرده بودند و مشکلاتی وجود داشت و قصور یا عدم قصور به رئیس قوه قضائیه اعلام خواهد شد.

 

سراج گفت: قصور و تقصیر وجود دارد و مسیرها را به کشاورزی و ساخت و سازهای بی جا و عدم لایروبی سدها تقریبا محرض است و قصور را بررسی و تقدیم رئیس قوه قضائی خواهیم کرد.

 

وی تاکید کرد: در شیراز نیز وضعیت بیماران و محل سیل را نیز بررسی کردیم.

 

گفتنی است، رئیس قوه قضائیه با صدور پیامی، به رئیس سازمان بازرسی کل کشور مأموریت داد که ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران، ابعاد مختلف حادثه و روند امدادرسانی را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف خسارت سیلاب شیراز اعتکاف ماه رجب سیلاب مسافران نوروزی بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد گلستان از فردا
  • رها سازی آب فردا از سد گلستان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان