Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این جلسات که عصر سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و هر یک از وزیران این چهار وزارتخانه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور تشکیل شد، وزرای به تشریح دستاوردها و برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود و برنامه‌های سال جاری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور نیز در این جلسات پس از استماع گزارش‌ها، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، فرهاد دژپسند وزیر اقتصادی و دارایی، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه‌های سال جاری این وزارتخانه‌ها ارائه کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بامداد امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی عازم اسلام‌آباد شد.

بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد بدرقه رئیس جمهور در فرودگاه مهرآباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد ورود رئیس جمهور به اسلام آباد استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور استقبال رسمی محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور کاشت نهال توسط رئیسی و شهباز شریف خوش‌آمدگویی مقامات کشوری پاکستان به رئیسی خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان از کابینه دولت ایران دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان دیدار دو جانبه رئیسی با نخست وزیر پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان نشست هیئت های عالیرتبه ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان نشست مطبوعاتی مشترک رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان

دیگر خبرها

  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • وعده وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال جاری
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات