Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@07:15:35 GMT

تیم ملی امید ایران به عنوان تیم دوم صعود کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۲۵۶

تیم ملی امید ایران به عنوان تیم دوم صعود کرد

تیم ملی امید ایران با وجود تساوی مقابل عراق به عنوان تیم برتر دوم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی امید ایران در دیدار مقابل عراق به تساوی بدون گل رسید تا در گروه خود دوم شود.

شاگردان کرانچار برای صعود به مرحله بعد باید منتظر انجام سایر بازی‌ها می‌شدند تا مشخص شود آیا می‌توانند به عنوان تیم دوم صعود کنند که با برگزاری برخی از بازی‌ها مشخص شد که ایران به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم جواز حضور در دور بعد رقابت‌های انتخابی به المپیک 2020 را کسب کرده است و به نوعی صعودش مسجل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های استرالیا، سوریه و تایلند صعود خود را نهایی کرده‌اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی ایران فوتبال المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان