Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروزی ۹۸ اظهار داشت: خوشبختانه امسال با وجود تمام مشکلات موجود، سفرهای نوروزی افزایش داشته و جمعیت انبوهی از هموطنان به استان یزد سفر کرده‌اند.

وی افزود: اقدامات و تمهیدات خوبی در زمینه روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی سفرهای نوروزی انجام شده و خوشبختانه تاکنون نیز با مشکل جدی در محورهای استان مواجه نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی خاطرنشان کرد: از روز گذشته بارش رحمت الهی در استان یزد آغاز شده و شهرستان‌های تفت و مهریز شاهد بارش‌های خوبی بوده‌اند.

وی ادامه داد: تمام همکاران راهداری آمادگی کامل برای مقابله با بروز بحران‌های احتمالی را دارند و هماهنگی لازم با پلیس راه نیز برقرار است.

علیخانی با اشاره به وقوع سیل در برخی مسیرهای ارتباطی بین تفت و مهریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل جدی در این محورها ایجاد نشده اما برخی محورها که احتمال خطر در آنها وجود داشته، مسدود شده‌اند.

وی از جمله این محورها به جاده ده بالا در شهرستان تفت و محور نصرآباد و ندوشن اشاره کرد.

علیخانی یادآور شد: در شهرستان مهریز نیز محور منشاد و کنج کوه شاهد بروز سیل بوده‌ایم که در بخشی از مسیر سیل به جاده رسید اما با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات به موقع راهداران، این مسیر بهسازی و ایمن سازی شد و اکنون مشکل جدی در آن وجود ندارد و تردد در این محور برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد عنوان کرد: در شهرستان‌های دیگر نیز بارش‌ها آغاز شده و مشکل جدی در محورها وجود ندارد و همکاران ما سیل‌های کوچکی که در برخی از محورها از جمله یزد - طبس، چوپانان، بهاباد، خاتم و ابرکوه رخ داده را مهار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام محورهای استان یزد به جز دو محور روستایی ده بالا و نصرآباد باز و تردد در آنها برقرار است.

علیخانی اظهار داشت: در این محورها نیز همکاران ما در تلاش هستند و تنها به خاطر ایمنی مسدود هستند و بعد از فروکش کردن سیل، این دو محور نیز بازگشایی خواهند شد.

کد خبر 4576425

منبع: مهر

کلیدواژه: علی علیخانی یزد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: وضعیت محورهای خروجی تهران به سمت شمال در محورهای فیروزکوه و هراز تردد پر حجم و روان و محور چالوس تردد پر حجم و در محدوده پل زنگوله تا سیاه پیشه ترافیک مقطعی است.

وی افزود: در محورهای قزوین_رشت ترافیک روان و بدون گره ترافیکی و در سایر محورهای استان‌های سمنان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ترافیک پرحجم و روان است.

سرهنگ محبی ادامه داد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور از حجم تردد زیادی برخوردارند و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترافیک در محورهای شمالی کشور توصیه می‌شود شهروندان از محورهای فیروزکوه و قزوین_رشت تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی متأسفانه ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند که عمده تصادفات در استان‌های اصفهان، گیلان، فارس و سیستان بلوچستان است.

وی ادامه داد: بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهرها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ محبی گفت: متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌اند و شب را برای سفر انتخاب می‌کنند و به جای استراحت رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود.

به رانندگان توصیه می‌شود حتماً هر ۲ ساعت یک ربع استراحت در محل‌های امن داشته باشند.

کد خبر 6063331

دیگر خبرها

  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی/ حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • محور کنج‌کوه به مهریز به‌دلیل شکستن پل مسدود شد
  • محور کنجکو در شهرستان مهریز مسدود شد/تردد امکان‌پذیر نیست